اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

خانه » اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

در حالی که بازاریابی سنتی حول محور یافتن راه‌های مناسب برای دستیابی به مخاطب هدف برای فروش یک محصول یا خدمات می‌چرخد، «بازاریابی اینستاگرام» شما را مستقیماً از طریق هدف‌گذاری بسیار تعریف شده پلت فرم رسانه‌های اجتماعی به مشتری ایده‌آل خود متصل می‌کند. در این مقاله، آنچه را که باید بدانید تا از قدرت اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده کنید، می پردازیم.

بازاریابی اینستاگرام

بازاریابی اینستاگرام استفاده از محتوای عکس و ویدیویی است که در پلتفرم اینستاگرام برای فروش محصولات و خدمات یک برند آپلود می شود. همچنین می‌دانید چگونه از برندها یا حساب‌های مشابهی که می‌توانند به شما در تبلیغات کمک کنند و بالعکس، ضربه بزنید.

دو راه متداول برای بازاریابی اینستاگرام وجود دارد: می توانید پرداخت کنید یا پرداخت نکنید. بسته به اینکه چقدر سریع به نتایج نیاز دارید، به احتمال زیاد هر دو روش را با هم ترکیب خواهید کرد.

بازاریابی رایگان در اینستاگرام

بنابراین چگونه حساب کاربری خود را به صورت رایگان در اینستاگرام تبلیغ می کنید؟ در اینجا تعدادی از راه ها وجود دارد.

1. در صفحه اکسپلور برجسته شوید.

کاربران وقتی در صفحه کاوش می‌گردند، محتوای جدید را کشف می‌کنند و حساب‌های جدید را دنبال می‌کنند، فیدی که الگوریتم اینستاگرام آن را مدیریت و به‌روز می‌کند. اینجاست که پست‌هایی را پیدا می‌کنید که شبیه پست‌هایی هستند که منتشر می‌کنید یا آن‌هایی که دنبال می‌کنید.

برای برجسته شدن در صفحه کاوش، همیشه باید یک برچسب مکان داشته باشید. این همچنین شانس نمایش محتوای شما را هنگامی که کاربران مکان عمومی شما را جستجو می کنند افزایش می دهد. در مرحله بعد، تمام هشتگ های محبوب یا مرتبط مرتبط با محتوای خود را خسته کنید.

در آخر، با واکنش یا پاسخ دادن به نظرات مخاطبان خود، با آنها درگیر شوید. یا می‌توانید در پست‌های دیگران نظر بگذارید تا میزان تعامل خود را با برنامه افزایش دهید.

2. برندها / حساب های معروف را در استوری های IG خود تگ کنید.

احتمال زیادی وجود دارد که استوری شما توسط حساب‌های معروف بازنشر شود، زیرا محتوای تولید شده توسط کاربر باعث می‌شود یک نام تجاری واقعی‌تر به نظر برسد. بنابراین این مرحله کوچک اما اغلب ارزشمند را نادیده نگیرید تا به صورت رایگان در معرض دید وسیع تری قرار بگیرید!

بازاریابی پولی در اینستاگرام

اگر بودجه دارید، می توانید این استراتژی های بازاریابی را نیز تنظیم کنید تا زودتر به نتایج دلخواه خود برسید.

1. اینفلوئنسر مارکتینگ.

شما نباید اینفلوئنسر مارکتینگ را از دست بدهید، زیرا امروزه اینفلوئنسرها این ظرفیت را دارند که در مورد خرید مردم تصمیم گیری کنند. اینفلوئنسرها با استفاده از محتوای خلاقانه و بسیار اصیل تا حد زیادی در دسترس، جذاب و تایید کنندگان معتبر انواع محصولات و خدمات شده اند.

برای انجام این کار، شما باید یک اینفلوئنسر پیدا کنید که صدا، داستان یا سبکش با خودتان مطابقت داشته باشد. سپس می‌توانید با پرداخت مبلغ مشخصی در هر پست، از محتوای موجود در فید آنها حمایت مالی کنید یا همچنین می‌توانید کالاها یا هدایای ویژه‌ای را برای آن‌ها ارسال کنید تا هنگام ساخت محتوای خود از آنها استفاده کنند. در عوض، آن‌ها حساب شما را تگ می‌کنند، از هشتگ رسمی شما استفاده می‌کنند و در مورد شما با هزاران، گاهی حتی میلیون‌ها فالوورشان صحبت می‌کنند.

2. یک مسابقه برگزار کنید.

راه دیگری برای تقویت حضور آنلاین خود از طریق مسابقات، تبلیغات و هدایا است. شما می توانید مکانیک خود را ابداع کنید، اما ساده ترین راه برای اجرای یک مسابقه این است که از کاربران بخواهید شما را دنبال کنند و به تعداد دوستان خود را در نظرات تگ کنید تا شانس برنده شدن یک جایزه خاص را داشته باشید. سپس یک برنده یا برندگان خوش شانس به صورت تصادفی انتخاب می شوند و کاربران حتی می توانند روند انتخاب برنده را در لایو اینستاگرام خود تماشا کنند. یا می توانید از طریق کوپن ها یا کدهای تبلیغاتی تخفیف بدهید!

به شما توصیه می کنم مقاله زیر را مطالعه بفرمایید:

چگونه در هفته بین 700 تا 1000 فالوور جذب کنیم؟

هر دو تکنیک رایگان و پولی را با هم ترکیب کنید

هیچ فرمول «یک اندازه متناسب با همه» برای بازاریابی اینستاگرام وجود ندارد. درک کنید که برند شما به چه چیزی نیاز دارد و تکنیک های رایگان و پولی را برای به حداکثر رساندن دسترسی خود کشف کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *