چگونه در هفته بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ فالوور جذب کنیم؟
نویسنده: بهزاد ازند

چگونه در هفته بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ فالوور جذب کنیم؟

با موفق شدن در اینستاگرام باید به نکاتی که در این مقاله گفته شده عمل کنید تا بتوانید در هفته بین 700 تا 1000 فالوور فعال جذب کنید.

انجام این کار به حساب شما کمک می کند تا متمایز شود و دنبال کنندگان هدفمندی به دست آورید. در چند هفته گذشته، من هر چند روز بیش از 700 فالوور جدید به دست آورده ام.

این به چندین استراتژی است که در این مقاله توضیح خواهم داد، از جمله اینکه چگونه از Sked (که قبلا Schedugram نامیده می شد) برای برنامه ریزی، ایجاد و انتشار خودکار محتوا استفاده می کنم. بهترین چیز این است که این موارد را می توان برای حساب های شخصی و تجاری اعمال کرد.

1. یک بیو کامل و جذاب بنویسید

قبل از هر چیزی، ابتدا باید از جذاب بودن بیو اینستاگرام خود مطمئن شوید. بیو باید بتواند به مخاطبان شما بگوید که شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می‌دهید. همچنین لینک وب سایت یا واتساپ و یا تلگرام یا هر صفحه ای که قرار است کاربران را به آن هدایت کنید، قرار بدهید.

2. محتوای جالب تولید کنید

اگر محتوای خسته‌کننده‌ و با کیفیت پایین تولید می‌کنید، بد است و جذاب نیست، کلماتزیادی دارد و برای مخاطبانتان جالب نیست، انتظار نداشته باشید که در اینستاگرام موفق شوید.

ابزارهای زیادی در گوگل پلی و بازار وجود دارد که به شما در ایجاد محتوای جذب کننده کمک می کند. وقتی از فتوشاپ استفاده نمی کنم، از ابزارهایی مانند Canva، Adobe Spark Post، Typorama یا ابزارهای دیگر در اینترنت استفاده می کنم.

3. به طور منظم پست بگذارید

پست کردن منظم یکی از عوامل موفقیت در اینستاگرام است. این امر مستلزم آن است که شما بسیار فعال باشید. در حالت ایده آل، شما باید حداقل یک بار در روز پست، استوری و..  منتشر کنید.

Sked ابزاری است که به شما کمک می کند پست های اینستاگرام خود را در آن آپلود کرده و تنظیم کنید که چه موقع منتشر شود. با این ابزار شما می توانید یک روز هفته وقت بگذارید و برای کل هفته و یا ماه پست ارسال کنید.

4. هشتگ های برتر را شناسایی کنید

در طول زمان مدیریت اکانت‌های مختلف اینستاگرام، با کسب‌وکارهای زیادی مواجه شدم که اشتباهات کوچک احمقانه‌ای در اینستاگرام انجام می‌دهند که واقعاً بر شانس رشد و موفقیت آن‌ها در اینستاگرام تأثیر می‌گذارد.

این اشتباهات کوچک می تواند هر چیزی باشد، از عدم استفاده از هشتگ گرفته تا دسته ای از هشتگ های تصادفی غیر مرتبط و حتی بدون شرح!

هنگام اشتراک گذاری محتوا در اینستاگرام، استفاده از هشتگ های اینستاگرام بسیار مهم است. دلیل این امر این است که شما شانس خود را برای رسیدن، مشارکت و رشد بالقوه به حداکثر خواهید رساند.

برای تمام محتوایی که در پلتفرم به اشتراک می گذارم، مطمئن می شوم که از تمام 30 هشتگ استفاده می کنم.

من همچنین مطمئن می شوم که به طور منظم تحقیقات عمیق کلمات کلیدی را انجام می دهم تا بهترین هشتگ ها را پیدا کنم که به من شانس حضور در 9 پست برتر را می دهد.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی هشتگ اینستاگرام بسیار مهم است. اگر به درستی متوجه شوید و در مدت کوتاهی پس از ارسال، مشارکت زیادی داشته باشید، حتی ممکن است به صفحه اکسپلور بروید.

اگر من جای شما بودم، شروع به تحقیق در مورد هشتگ اینستاگرام می کردم و سپس از مدیر هشتگ Sked برای سازماندهی آنها استفاده می کردم. می توانید از آن برای ذخیره تمام هشتگ های خود به صورت جداگانه یا در گروه استفاده کنید، که اگر بیش از یک حساب برای مدیریت دارید، واقعاً مفید است.

خیلی راحت تر از ذخیره کردن آنها در Evernote و کپی پیست کردن دائمی آنهاست. اگر هنوز هشتگ منیجر را امتحان نکرده اید، آن را تست کرده و نظر خودتون رو برامون کامنت کنیدـ

5. از استوری اینستاگرام استفاده کنید

استوری های اینستاگرام به روش های مختلفی قابل استفاده است. این یک ویژگی عالی است که باید به طور مرتب از آن استفاده کرد. استوری یک راه فوق العاده برای افزایش ترافیک و افزایش فروش از اینستاگرام است.

شما همچنین باید در استوری های اینستاگرام نظرسنجی ایجاد کنید تا اطلاعات خاصی در مورد فالوورهای خود پیدا کنید، به عنوان مثال، چه نوع محتوایی را ترجیح می دهند.

استفاده از این ویژگی برای اعلام یک پست جدید نیز یک استراتژی عالی است، در نتیجه افزایش تعامل را بسیار سریعتر خواهید دید.

و می‌توانید از Sked برای زمان‌بندی پست‌های تصویر و ویدیو برای انتشار خودکار در استوری‌های اینستاگرام و همچنین اضافه کردن پیوندهای قابل کلیک استفاده کنید.

6. با دوستان و اینفلوئنسرها تبلیغ کنید

اگر تبلیغات به درستی انجام شود، می تواند به رشد پیج شما خیلی کمک کند. بسته به اینکه حساب کاربری شما چقدر بزرگ است، باید با حساب های بزرگ و اینفلوئنسرهای اینستاگرام ارتباط برقرار کنید، از آنها بپرسید که آیا مایل به همکاری هستند یا خیر.

با این حال، اگر حساب شما تقریباً به اندازه و یا نسبت تعامل یکسان نیست، باید قبل از اینکه آن درخواست را حذف کنید، ارزش ارائه دهید.

من بارها این کار را انجام داده ام و واقعاً به رشد و تعامل فالوور کمک کرده است. این استراتژی از طریق استوری اینستاگرام نیز قابل انجام است و کاملا موثر است.

7. روی اینستاگرام لایو بروید

لایو اینستاگرام می تواند تعامل و فالوورهای جدید زیادی را به همراه داشته باشد، به خصوص اگر ارزشی را ارائه دهید و آن را در کانال های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

اگر از قبل با استفاده از هشتگ ها در استوری و پست های خود آن را تبلیغ کنید، به احتمال زیاد تعدادی دنبال کننده علاقه مند جدید جمع خواهید کرد که می خواهند ببینند چه چیزی برای ارائه دارید.

اگر لایو اینستاگرام شما بینندگان زیادی را جذب کرده باشد، پخش زنده اینستاگرام برای افزایش ترافیک نیز عالی است، با در نظر گرفتن حذف چند فراخوان برای اقدام مانند اینکه به آنها بگویید برای محتوای انحصاری روی پیوند موجود در بیو شما کلیک کنند.

لایو اینستاگرام شما باید برای مخاطبان شما جالب باشد و با به اشتراک گذاشتن آنچه در پشت صحنه اتفاق می افتد می توان به آن دست یافت.

همچنین می‌توانید جریان‌های پرسش و پاسخ هفتگی یا ماهانه را انجام دهید، این‌ها برای مخاطبان شما عالی است تا شما را بیشتر بشناسند و برای اینکه بفهمید مخاطبان دوست دارند درباره شما چه چیزهایی بدانند، ایده‌های بیشتری برای محتوا به شما می‌دهند.

8. با دنبال کنندگان و مخاطبان هدف خود درگیر شوید

در نهایت، موفقیت در اینستاگرام به نحوه تعامل شما با فالوورهای خود نیز بستگی دارد.

اگر نشان دهید که یک انسان واقعی پشت آن عکس نمایه هستید و به طور منظم به نظرات و پیام‌های مستقیم مخاطبان خود پاسخ می‌دهید، احتمالاً با محتوای شما درگیر می‌شوند و شما را به دوستان، خانواده و دنبال‌کنندگان خود توصیه می‌کنند.

گذاشتن چند لایک، کامنت و دنبال کردن مخاطبانتان به ایجاد روابط مثبت و سالم کمک می کند و تعامل و اعتماد را تشویق می کند. این می تواند هنگام تعامل با مخاطبان هدف بسیار مؤثر باشد. من این را یکی از بهترین راه‌ها برای رشد حساب‌هایم یافته‌ام.

وقتی حساب‌ها یا رقبای هدفمندی را شناسایی کردم که فالوورهای زیادی دارند، از دنبال‌کنندگان آن‌ها دیدن می‌کنم و به شرط مناسب بودن، با محتوای آن‌ها درگیر می‌شوم.

این کار بسیار مؤثر است زیرا هر بار که من با حسابشان ارتباط برقرار می کنم، اعلانی دریافت می کنند. برای بهترین نتایج، من به شدت توصیه می کنم بین تعاملات خود فاصله بیندازید.

به عنوان مثال، من تمایل دارم که تعدادی از عکس های آنها را لایک کنم، سپس 10 دقیقه بعد نظری خواهم گذاشت، 20 دقیقه بعد احتمالاً آنها را دنبال خواهم کرد.

این به آنها سه اعلان در زمان‌های مختلف می‌دهد، که احتمالاً می‌خواهند بدانند من کی هستم. شما شانس بیشتری خواهید داشت که آنها نمایه شما را بررسی کنند.

اگر آنها این کار را انجام دهند و آنچه را که می بینند دوست داشته باشند، ممکن است با محتوای حساب من درگیر شوند و به طور بالقوه فالو کنند. به این ترتیب است که روابط عالی با یک مخاطب هدف ایجاد می شود.

با این حال، من فقط به همین جا بسنده نمی کنم.

هر زمان که پست های آنها را در فید خود مشاهده کردید، باید به طور مداوم با آنها در ارتباط باشید.

با این کار کاربر هدف برای جذب فالوور سه نوتیفیکیشن دریافت می کند. این باعث می شود که آنها دوباره با محتوای شما درگیر شوند مگر اینکه قبلاً این کار را انجام داده باشند. هرچه اکانت شما “شبیه انسان” تر باشد، ممکن است تعامل و تعامل بیشتری دریافت کنید.

ما را از دیدگاه خود با خبر سازید