آموزش ترفندهای سئو

خانه » آموزش ترفندهای سئو

آموزش ترفندهای سئو

اگر شخص کنجکاوی،هستید و کمی با علم سئو آشنایی دارید، یک کوه پر تجربه از ترفندهای سئو هستید. سئو دانشی است که در هیچ کتاب‌‌، ویدیو و فایل صوتی نمیتوانید ترفندهای آن را به صورت کامل پیدا کنید.

برای اطلاع از کامل ترین ترفندهای سئو به صورت آموزش عملی‌، به شما تو صیه می کنم در یک کارگاه عملی سئو شرکت کنید.

این چهار راهنمایی را دنبال کنید و نگران نباشید. گوگل به اندازه کافی هوشمند است، بنابراین بهترین کاری که باید انجام دهید این است که محتوای خود را تا حد امکان با هدفی که دارید، منطبق کنید.

انتخاب مناسب کلمات کلیدی هدف

نوشتن مقاله سئو باید با جستجوی کلمات کلیدی مناسب آغاز شود. برای یافتن آنها، باید عباراتی را بیابید که مردم روزانه در گوگل جستجو می کنند و البته به میزان تکرار ماهیانه آن نیز توجه کنید. کلماتی که در ماه بین 10 تا 50 بار بازدید داشتند، میتواند شروع مناسبی باشد.

از کلمات کلیدی به درستی استفاده کنید

برخی می گویند باید از کلمه کلیدی دقیق استفاده کنید و آن را Nبار تکرار کنید. برخی دیگر معتقدند کلمه کلیدی باید دو تا سه درصد کل کلمات مقاله شما را تشکیل دهد. شواهدی وجود ندارد که تفاوت این دو را ثابت کند. هم این است که این کلمه در مقاله شما به اندازه کافی برجسته باشد و البته باید مطمئن شوید که کلمه کلیدی با متن و هدف شما رابطه منطقی دارد.

یک چیز با ارزش بنویسد

این قسمت بسیار با اهمیت است. اینترنت پر از مطالب بی فایده است، پس اگر می خواهید در صفحه اول گوگل باشید، یک مطلب با ارزش بنویسید. برای جذب مخاطب باید نشان دهید که در زمینه کسب و کار خود، یک متخصص واقعی هستید و دانش کافی دارید.

اندازه مقاله خود را در نظر بگیرید

هیچ کس خارج از گوگل واقعا نمی داند الگوریتم جستجوی آنها چگونه کار می کند. اما مشاهدات نشان می دهد که وبلاگ های کوتاه (بین 400 تا 500 کلمه) موفقیت بیشتری داشتند، البته این موضوع دیگر ملاک نیست و با توجه به اینکه گوگل به محتوا نیز اهمیت بسیاری می دهد، این که محتوا تا چه حد نیاز ان را مرتفع می کند هم مهم است و صرف نوشتن یک تومار پر از کلمه کلیدی نمی تواند جایگاه کلمه کلیدی شما را بهبود ببخشد. همان چیزی را بنویسید که کاربران اینترنت به دنبال جواب آن هستند.

ترفندهای سئو بسیار هستند اما این که چطور از انها هم استفاده کنید هم مهم است. هر ترفندی شرایطی برای استفاده دارد، در این مقاله سعی شد از ترفندهایی نام ببریم که پایه ای هستند.

برخی از ترفندهای سئو را خود شما باید به لیست برترین ترفندهای سئو اضافه کنید اما چطور؟

شما تست هر ترفندی که به ذهن خلاق شما می رسد، می توانید به فاکتورهای مهمی که منجر به صعود و نزول نتایج سایت شما در موتور جستجو می شود، پی ببرید. درواقع تمام ترقندهای سئو با این روش به دست آمده اند.

اما چطور متوجه بشم که تغییر در نتایج کار ترفند استفاده شده من بوده؟

موتور جستجوی گوگل، در طی سیکل های مختلف در حال به روزرسانی المان های وب سایت شما در پایگاه داده خود است. بعد از تغییرات بنیادی در المان های سایت گوگل یک بررسی کلی روی سایت انجام داده و تاثیر این تغییر وب سایت را بر کل سایت و نتایج آن بررسی و همچنین رقبای شما تحلیل و بررسی کرده و تاثیر ان را بر حسب تغییرات سایت در نتایج اعمال می کند. یکی از مهترین تغییرات بنیادی که بر روی سایت خود می توانید انجام بدهید، تغییر http به https است. با این تغییر بین یک تا سه هفته تمام وب سایت شما در کلمات کلیدی هدف رشد چشمگیری خواهد داشت. استفاده از ترفندهای سئو به صورت حرفه ای و حذف اثرات بد و یا حفظ اثرات آن یک حرفه است که به شما توصیه می کنم در جلسات خصوصی سئو آن را فراگرفته و به صورت حرفه ای وارد حوزه کاری سئو شوید.

اما چرا در دوره سئو شرکت کنم؟

شرکت در دوره سئو باعث می شود که با تمام ترفندهای سئو آشنا شده و تمام مسائل گنگی در ذهن خود دارید از بین رفته و اطلاعات شما را در مورد سئو منسجم کند. ترفندهای سئویی که در این دوره با انها آشنا می شوید تجریه چند ساله مدرس سئو بهزاد ازند است که به وسیله کار بر روی وب سایت های خارجی و ایرانی بدست آمده و در هیچ کلاس سئو و آموزش سئویی از آنها یاد نمی شود.

هانت با آموزش تضمینی سئو راه شما را برای کسب درآمد چند صد میلیونی باز می کند. تدریس خصوصی سئو هانت به صورت آموزش عملی و کاملا انفرادی صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *