درآمد طراح سایت

خانه » درآمد طراح سایت
درآمد طراح سایت

درآمد طراح سایت

به طراحی سایت یکی از شغل های پردرآمد در ایران و حتی جهان است. اما در ایران باید به آن روشی که  ر این مقاله ذکر شده است کار خود را آغاز کنید.

برای یک طراح سایت حرفه ای در هر لحظه و مکان شغل وجود دارد چرا که شرکت های کوچک و بزرگ نیاز به معرفی محصولات و خدمات خود از طریق سایت های اینترنتی دارند.

مسیر یادگیری طراحی سایت چگونه است؟
آشنایی با زبان های کد نویسی و برنامه نویسی زیر:

همانطور که در لیست بالا مشخص است کار طراحی سایت، حرفه ای آسان و برخلاف برخی مدیران که از طراحان سایت توقعات زیادی دارند، نیست. البته مسیر معرفی شده یکی از مسیرهای ورود به حوزه طراحی سایت است که وب سایت هانت در جلسات تدریس خصوصی طراحی سایت به شما آموزش می دهد.

این آمار نشان‌دهنده این است که تعداد افرادی که به دنبال راه‌اندازی وب سایت هستند خیلی زیاد است. بنابراین، هر کدام از این جستجوکننده‌ها، می‌تواند مشتری احتمالی شما باشد.

درآمد طراح سایت چقدر است؟

بگذارید خیلی ساده به شما  به شما توضیح بدهم. هزینه های ثابتی برای خدمات طراحی سایت تعریف نشده است. بنابراین ممکن است برای طراحی سایت شرکتی یک طراح سایت 100 میلیون تومان و طراح دیگر 30 میلیون تومان از شرکت درخواست کند. یک طراح سایت برای این که وارد این حوزه کاری شود و تجربه کسب کند باید ابتدا کار خود را از یک شرکت طراحی سایت شروع کند تا با انجام پروژه های مختلف کار طراحی سایت حرفه ای را آغاز کند. حقوق یک طراحی سایت در شرکت های طراحی سایت بین30 تا 70 میلیون تومان است. البته روش دیگری برای شروع کار طراحی سایت وجود دارد آن هم کار به صورت فریلنسری است. اما مسیر کار فریلنسری چگونه است؟ نداشتن نمونه کار و جذب مشتری از اصلی ترین مشکلات طراحان سایت است که روش فریلنسری را انتخاب می کنند. برای حل مشکل نمونه کار می توانید چند سایت نمونه طراحی کنید و آدرس آن را برای مشتریان بفرستید. برای حل مشکل جذب مشتری نیز می توانید از روش های تبلیغاتی و بازاریابی که بهترین آن برای طراحان سایت سئو است، استفاده  کنید.

سئو (SEO) بهترین، ارزان ترین و پایدارترین روش تبلیغات و بازاریابی است که شرکت های بزرگ و حتی خیلی کوچک پی به مزایای آن برده و از آن استفاده می کنند. برای یادیگری این حرفه که درآمد آن هم چند برابر طراحی سایت است، در دوره سئو هانت شرکت نمایید. همچنین هانت با آموزش خصوصی سئو می تواند به شما کمک کند.

بازار کار طراحی سایت را خراب نکنید!

اگر می خواهید وارد حوزه کار طراحی سایت بشوید از همان اول بدانید بهتر است بدانید با پایین قیمت دادن و یا حتی بالا قیمت دادن خدمات طراحی سایت به صورت کامل تیشه به ریشه این کار می زنید. برای محاسبه قیمت طراحی سایت اول اگر قرار است به صورت پروژه ای کار کنید باید برای برای هر ساعت کار خود بسته به توانایی هایی که دارید مشخص کنید. حداقل قیمت کار یک طراحی سایت برای هر ساعت کار 300 هزار تومان می باشد. برای یک طراحی سایت حرفه ای می تواند این قیمت برای هر ساعت به یک میلیون تومان برسد.

برای شرکت در دوره آموزش آنلاین وردپرس که به صورت کاملا عملی و پروژه واقعی انجام می گیرد،  عجله کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *