بهترین افزونه های پیامکی برای وردپرس از نظر کاربران

خانه » بهترین افزونه های پیامکی برای وردپرس از نظر کاربران

بهترین افزونه های پیامکی برای وردپرس از نظر کاربران

ارسال پیامک یکی از بهترین روش های ارتباط با مشتری است. افزونه های پیامکی در وردپرس به شما کمک می کنند برخلاف ارتباط ایمیلی با ارسال پیامک با مشتریان فروشگاه های آنلاین یا وب سایت خود ارتباط داشته باشید.

افزونه های پیامکی در وردپرس قابلیت های بسیاری به وب سایت کسب و کار شما اضافه می کنند که می توانید به تبلیغات و اطلاع رسانی برای مشتریان و کاربران خود بپردازید.

اگر شما هم به دنبال راهی برای ارتباط با مشتریان خود در وبسایت یا فروشگاه های آنلاین هستید با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین افزونه های وردپرسی بپردازیم.

بهترین افزونه های ارسال پیامک در وردپرس

هرچند که شبکه های اجتماعی ، ایمیل در بازاریابی موفق و موثرند؛ اما به اندازه پیامک کاربردی و تاثیرگذار نیستند. تحقیقات نشان داده که ارسال پیامک تبلیغاتی 98 درصد در بهبود عملکرد سایت موثر است و همین نشان دهنده این است که ارسال پیامک چه تاثیری در کسب و کار شما دارد. در این قسمت چند نمونه از افزونه های ارسال پیامک در وردپرس را برای شما معرفی می کنیم.

افزونه WooCommerce

این افزونه یک افزونه وردپرسی برای ارسال پیامک به مدیر فروشگاه و مشتریان است و امکان ارسال پیامک در طیف وسیع را ایجاد می کند. ویژگی های این افزونه وردپرسی شامل :

  • ارسال پیامک به مدیر و مشتری در هنگام ثبت سفارش، تکمیل سفارش، لغو سفارش، تغییر وضعیت سفارش
  • امکان شخصی سازی پیامک برای وضعیت سفارش
  • ارسال اس ام اس انبوه برای مدیر و مشتری

افزونه WP SMS

این افزونه وردپرسی در دو نسخه رایگان و پرمیوم به شما امکان می دهد تا از طریق سایت وردپرسی خود پیامک ارسال کنید. ویژگی های این افزونه ورپرسی شامل:

  • می توانید به راحتی اعتبار پنل پیامک را در سایت ببنید.
  • به تعداد دلخواه از سایت وردپرس پیامک ارسال کنید.
  • زمانی که پست جدید گذاشته می شود یا به نظرات کاربران پاسخ می دهید برای کاربر نوتیفیکشن ارسال شود.

افزونه Gravity Forms

 

 

افزونه Gravity Forms یک افزونه فرم ساز در وردپرس است که قابلیت ساخت فرم های سفارشی و پیشرفته را دارد و جزء محبوب ترین و پرفروش ترین افزونه فرم ساز است. ویژگی های این افزونه پیامک گرویتی فرم شامل موارد زیر است:

  • ایجاد فرم های ساده و پیچیده
  • امنیت فرم با کد گزاری پیشرفته
  • سفارشی سازی ظاهر و عملکرد فرم

افزونه Drip

این افزونه وردپرسی به شما کمک می کند تا ایمیل های شخصی سازی شده و هدفمند را برای مشتری خود ارسال کنید. ویژگی های این افزونه وردپرسی شامل:

  • تقسیم بندی مخاطبان بر اساس سن، جنسیت، موقعیت مکانی و علایق
  • ایمیل ها را بر اساس اطلاعات مخاطبان شخصی سازی کنید
  • با کمک این افزونه امکان دارید عملکرد بازاریابی ایمیلی را تجزیه و تحلیل کنید و نتیجه بهتری بدست آورید.

نحوه اتصال پنل پیامک به وبسایت وردپرس

برای اتصال پنل پیامکی به وردپرس باید در ابتدا با ثبت نام و خرید در سامانه پیامکی به یک پنل پیامک دسترسی داشته باشید. شما با خرید اولیه در سامانه پیامکی بهین پیام می توانید به پنل پیامک بهین پیام و امکانات و قابلیت های این پنل پیامکی باری ارسال پیامک در وبسایت دسترسی پیدا کنید.

سپس برای اتصال پنل پیامک به وردپرس باید افزونه پیامک را در وردپرس سرچ کنید و بعد از نصب و فعالسازی گزینه پیامک در منوی پیشخوان وردپرس برای شما نمایش داده می شود که می توانید با انجام تنظیمات مربوطه، افزونه خود را به وب سرویس ارسال پیامک بهین پیام متصل کنید و از امکانات آن برای ارسال پیامک از وب سایت خود استفاده کنید.

 

 

کلام آخر

افزونه های وردپرسی در سایت وردپرس به شما کمک می کنند تا به راحتی با اتصال پنل پیامک به وب سایت برای مشتریان و کاربران خود پیامک ارسال کنید و با آنها در ارتباط و تعامل باشید. در این مطالب بهترین و کاربردی ترین افزونه های مورد استفاده در وب سایت را برای شما معرفی کردیم.

برای کسب و کارهای اینترنتی این روش موثرترین راهکار برای جذب مشتری و افزایش فروش می باشد شما با خرید اولیه پنل پیامک بهین پیام و اتصال آن به وب سایت خود به راحتی با استفاده از این افزونه های کاربردی می توانید به ارسال پیامک تبلیغاتی از وب سایت خود بپردازید.

برای ثبت نام و خرید اولیه سامانه پیامکی بهین پیام می توانید عدد 333 را به شماره 500040075 پیامک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *