لیست ۵ نفر از بهترین پزشکان متخصص مغز و اعصاب تهران + آدرس

خانه » لیست ۵ نفر از بهترین پزشکان متخصص مغز و اعصاب تهران + آدرس

لیست ۵ نفر از بهترین پزشکان متخصص مغز و اعصاب تهران + آدرس

نیاز به پزشک مغز و اعصاب در جهان در حال گسترش است و تهران هم از این قضیه مستثنا نیست. بیماران مبتلا به بیماری‌های مغز و اعصاب، شمار بالایی دارنو و شاید شما و یا عزیزانتان یکی از آن‌ها باشید. ما در این مطلب، دست‌به‌کار شده‌ایم و لیست 5 دکتر متخصص در تهران را گردآوری کرده‌ایم تا نگرانی شما در زمینه بیماری‌های مغز و اعصاب کاهش پیدا کند.

پزشکان متخصص مغز و اعصاب که نورولوژیست نامیده می‌شوند، اختلالات و بیماری‌های جدی مثل صرع، آتروفی، سکته مغزی و غیره را درمان می‌کنند. لازم است بدانید که بعضی از اختلالات مغز و اعصاب مثل صرع، نیازی به جراحی ندارند و با کمک دارو و تغییر روتین روزمره قابل درمان هستند. طبق آمار جهانی، هر ساله تقریباً 22.6 میلیون نفر دچار بیماری‌ها و یا حوادث منجر به عارضه‌های مغز و اعصاب می‌شوند. از این میان، فقط 13.8 میلیون نفر از آن‌ها نیاز به جراحی دارند. بنابراین، تشخیص این عارضه‌ها باید تحت نظارت پزشکان متخصص و مجرب انجام شود. در ادامه برای دسترسی به لیست 5 نفر از بهترین پزشکان متخصص مغز و اعصاب تهران+آدرس با ما همراه شوید.

 

بهترین پزشک متخصص مغز و اعصاب تهران کیست؟

 

۵ نفر از بهترین پزشکان متخصص مغز و اعصاب تهران

 

هر پزشک، بسته به تخصصی که دارد، می‌تواند روی سلامت و بهبود بیمار تأثیر بگذارد. با این اوصاف، بعضی از پزشکان به‌دلیل دستاوردها و تخصص ویژه‌ای که دارند، نسبت به سایرین مؤثرتر عمل می‌کنند. بی‌شک، تعداد بسیار زیادی از پزشکان نورولوژیست در تهران فعالیت می‌کنند، اما برای دسترسی به لیست 5 نفر از بهترین پزشکان متخصص مغز و اعصاب تهران+آدرس، با این افراد آشنا شوید. جهت دریافت نوبت از این پزشکان از لینک زیر استفاده کنید:

https://drdr.ir/search/city-117/expertise-91/

 

1. دکتر مهدی سخابخش

دکتر مهدی سخابخش، از جمله بهترین پزشکان حوزه مغز و اعصاب است که فوق تخصص تصویربرداری مداخله‌ای اعصاب هم دارد. دکتر سخابخش، علاوه بر درمان بیماری‌های مغز و اعصاب، به‌دلیل تخصصی که در تصویربرداری تشخیصی مثل سی تی اسکن، ام‌آرآی و فلوروسکوپی دارد شناخته می‌شود. یکی از مزایای روش رادیولوژی مداخله‌ای، این است که پزشک می‌تواند به‌صورت هم‌زمان با تصویربرداری، تکه‌برداری و یا تزریق هم انجام دهد.

این پزشک متخصص در تهران، بیش از دو دهه است که در زمینه نورولوژی و جراحی ستون فقرات فعالیت دارد و به‌خاطر درمان بیماری‌هایی مثل جابه‌جایی مهره و جراحی OCD شناخته شده است. دکتر سخابخش از جمله پزشکان متخصص است که بیمارانش معمولاً او را با اخلاق بسیار مهربان و تشخیص فوق‌العاده دقیقی که دارد، به‌خاطر می‌آورند.

اطلاعات تماس دکتر مهدی سخابخش:

  • آدرس مطب: تهران – انتهای خیابان استاد مطهری، نرسیده به خیابان دکتر شریعتی ساختمان سجاد، پلاک 15، طبقه 1، واحد
  • نوبت‌دهی 24 ساعته: 02142198467
  • تلفن تماس مطب: 02188415320

 

2. دکتر حمیدرضا رخصت یزدی

حمیدرضا رخصت یزدی، متخصص نورولوژی و ستون فقرات، دانش‌آموخته پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران است. دکتر رخصت یزدی، دوره تخصص مغز و اعصاب خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرده است و سوابق درخشانی در کارنامه خود دارد. بیماران درمان‌شده توسط دکتر رخصت یزدی معمولاً در مورد بیماری‌های سردرد، سرگیجه، سکته مغزی، ام‌اس، پارکینسون، آلزایمر، درد ستون فقرات و صرع به او مراجعه می‌کنند.

همچنین، این دکتر متخصص در تهران به‌دلیل توانایی در سونوگرافی عروق مغز و گردن، نوار مغز (EEG)، نوار عصب و عضله (EMG-NCV)، بوتاکس فاسیال اسپاسم و درمان سکته مغزی با RTMS شناخته می‌شود. مهم‌ترین دستاوردهای دکتر حمیدرضا رخصت یزدی عبارت‌اند از:

  • عضویت در انجمن مغز و اعصاب ایران
  • عضویت در انجمن جهانی سکته مغزی (WSO)
  • عضویت در انجمن سردرد اروپا

اطلاعات تماس دکتر رخصت یزدی:

  • آدرس: تهران – بلوار کشاورز، بین کارگر و جمال‌زاده، جنب آزمایشگاه نور، پلاک 95، طبقه
  • نوبت‌دهی 24 ساعته: 02142198907
  • شماره تماس مطب: 02166928340

 

3. دکتر حسینعلی صالحی

دکتر حسینعلی صالحی، متخصص نورولوژیست، حالا تقریباً 2 دهه است که در زمینه تخصصی بیماری‌های مغز و اعصاب مشغول طبابت است. از جمله مهم‌ترین فعالیت‌ها در دنیای وسیع نورولوژی، می‌توان به درمان بیماری‌هایی مثل صرع، تشنج، دردهای ستون فقرات منجر به بیماری‌های مغز و اعصاب، نوار مغز، نوار عصب و عضله و غیره اشاره کرد.

دکتر صالحی، تجربه ویژه‌ای در سونوگرافی رنگی از عروق مغز هم دارد که از جمله روش‌های غیرتهاجمی کامپیوتری و نورواندوسکوپی مغز محسوب می‌شود. اطلاعات‌ تماس دکتر حسینعلی صالحی:

  • آدرس: تهران – نارمک، چهارراه سرسبز، ساختمان پزشکان سرسبز، طبقه پنجم، واحد 22
  • نوبت‌دهی 24 ساعته: 02142198332
  • شماره تماس مطب: 02177224635، 02177224636 و 02142198332

 

۵ نفر از بهترین پزشکان متخصص مغز و اعصاب تهران

 

4. دکتر ناصر آل اسحاق

دکتر ناصر آل اسحاق، نزدیک به 3 دهه است که مدرک پزشکی عمومی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرده است و حالا حدود 2 دهه از طبابتش در زمینه نورولوژی می‌گذرد. دکتر آل اسحاق، عضویت در هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر (به‌مدت 12 سال) و چاپ 3 نقاله خارجی و 5 مقاله داخلی را هم در کارنامه‌اش دارد.

دکتر ناصر آل اسحاق، علاوه بر ویزیت بیماران در مطب، در بیمارستان‌های لواسانی، کیان، تهرانپارس، الغدیر و آریا در تهران هم مشغول به طبابت است. مهم‌ترین ویژگی این دکتر متخصص در تهران از نظر بیماران، صبوری و تشخیص دقیق بیماری‌هایی همچون تنگی کانال نخاع، اضطراب و عدم تمرکز و زانودردهای ناشی از عارضه‌های مغز و اعصاب است.

اطلاعات تماس دکتر ناصر آل اسحاق:

  • آدرس: تهران – تهرانپارس، بین فلکه دوم و سوم، نبش 186 غربی، پلاک 308، طبقه
  • نوبت‌دهی 24 ساعته: 02142198586
  • تلفن تماس مطب: 02177736008

 

5. دکتر محمودرضا اشرفی

دکتر اشرفی، بیش از 2 دهه است که در زمینه نورولوژی به‌ویژه بیماری‌های مغز و اعصاب کودکان تخصص دارد و طبابت می‌کند. بیماران بسیاری، کیلومترها راه دور را طی می‌کنند تا برای درمان کودکانشان از تجربه و تخصص دکتر اشرفی بهره‌مند شوند.

عمده بیماری‌هایی که توسط دکتر محمودرضا اشرفی درمان می‌شوند، شامل میکروسفال خفیف، تشنج و عارضه‌های حرکتی شدید در کودکان هستند. اطلاعات تماس دکتر مجمودرضا اشرفی:

  • آدرس: تهران – انتهای غربی بلوار کشاورز، خیابان دکتر محمد قریب، نبش شباهنگ (شهید طوسی)، ساختمان شباهنگ، پلاک 26، واحد 12
  • نوبت‌دهی 24 ساعته: 02142198906
  • شماره تماس مطب: 02166901867، 02166939017 و 02142198906

 

7 ویژگی یک دکتر متخصص مغز و اعصاب خوب

وقتی که صحبت از انتخاب بهترین پزشک متخصص مغز و اعصاب می‌شود، باید چندین نکته یا ویژگی مهم را در نظر گرفت. به‌طور کلی، یک پزشک تخصص مغز و اعصاب توانمند 7 ویژگی برجسته دارد که عبارت‌اند از:

  • تحصیلات و دستاوردهای علمی
  • تخصص‌های ویژه علاوه بر نورولوژی
  • تجربه
  • همکاری با بیمارستان‌ها
  • بازخورد مثبت بیماران قبلی
  • طرف قرارداد با بیمه‌ها
  • خوش‌اخلاقی، صبوری و تشخیص دقیق

پیش به سوی درمان بی‌قید و شرط بیماری‌های مغز و اعصاب

در این مطلب به‌صورت مفصل و با بررسی جزئیات، لیست 5 نفر از بهترین پزشکان متخصص مغز و اعصاب تهران+آدرس را در اختیارتان قرار دادیم. همچنین، در ادامه به این نکته هم اشاره کردیم که یک پزشک نورولوژیست خوب چه ویژگی‌های مهمی دارد.

این متن تبلیغی و یا به اصطلاح رپورتاژ بوده و هانت هیچ مسئولیتی در مورد صحت اطلاعات درج شده در این رپورتاژ آگهی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *