سایت های هوش مصنوعی سخنگو

خانه » سایت های هوش مصنوعی سخنگو

سایت های هوش مصنوعی سخنگو

هوش مصنوعی سخنگو یک فناوری است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با کامپیوتر و دستگاه‌های الکترونیکی مانند گوشی هوشمند، تلویزیون هوشمند، ربات و … به صورت صوتی صحبت کنند و به دنبال پاسخ‌هایی بگردند. در زیر به برخی از سایت‌هایی که از این فناوری استفاده می‌کنند، اشاره می‌کنم:

1- Amazon Alexa: این سرویس از طریق دستگاه هوشمند “Echo” عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند با استفاده از صدای خود، از آمازون الکسا سؤال کنند و به نتیجه دریافتی پاسخ دهند.

2- Google Assistant: این سرویس از طریق دستگاه هوشمند “Google Home” و گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند با صدای خود، از گوگل آسیستنت سؤال کنند و به پاسخ دریافتی پاسخ دهند.

3- Apple Siri: این سرویس از طریق گوشی‌های هوشمند آیفون و دستگاه هوشمند “HomePod” عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند با استفاده از صدای خود، از سیری سؤال کنند و به پاسخ دریافتی پاسخ دهند.

4- Microsoft Cortana: این سرویس از طریق گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل ویندوز و دستگاه‌های هوشمند “Harman Kardon Invoke” عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند با صدای خود، از کورتانا سؤال کنند و به پاسخ دریافتی پاسخ دهند.

5- Bixby: این سرویس از طریق گوشی‌های هوشمند سامسونگ عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند با استفاده از صدای خود، از بیکسبی سؤال کنند و به پاسخ دریافتی پاسخ دهند.

6- Houndify: این سرویس یک پلتفرم هوشمند سخنگو است و کاربران می‌توانند از طریق آن با استفاده از صدای خود، سؤالات مختلفی را از سیستم بپرسند و به پاسخ دریافتی پاسخ دهند.

7- IBM Watson Assistant: این سرویس از طریق پلتفرمی آنلاین قابل دسترسی است و کاربران می‌توانند با استفاده از صدای خود، از واتسون سؤال کنند و به پاسخ دریافتی پاسخ دهند.

8- Nuance Nina: این سرویس برای شرکت‌هایی که نیاز به یک رابط کاربری صوتی دارند، قابل استفاده است و کاربران می‌توانند با استفاده از صدای خود، سؤالات مختلفی را از سیستم بپرسند و به پاسخ دریافتی پاسخ دهند.

9- SoundHound: این سرویس یک پلتفرم هوشمند سخنگو است که قابلیت پاسخگویی به سؤالات صوتی کاربران را دارد و همچنین قابلیتی از قابلیت‌هایی مانند پخش موسیقی، جستجوی اطلاعات، ارسال پیام و … را نیز دارد.

10- OpenAI GPT-3: این سرویس یکی از پیشرفته‌ترین مدل‌های زبانی هوش مصنوعی است که قابلیت تولید متن‌هایی با کیفیت بالا و نزدیک به زبان انسان را دارد و می‌تواند به سوالات کاربران به صورت صوتی و متنی پاسخ دهد.

11- Wit.ai: این سرویس یک پلتفرم هوشمند سخنگو است که برای ساخت برنامه‌های کاربردی با قابلیت پاسخگویی به سؤالات صوتی و متنی طراحی شده است و قابلیت تشخیص زبانطبیعی و استخراج اطلاعات از متن‌های ورودی را دارد.

این تنها برخی از سایت‌هایی هستند که از فناوری هوش مصنوعی سخنگو استفاده می‌کنند و در آینده، با پیشرفت این فناوری، احتمالا بسیاری از سایت‌ها و سرویس‌های دیگر نیز از این فناوری استفاده خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *