چهار نکته برای بهبود وب سایت خود بیاموزید تا نه تنها از به روز رسانی اصلی Google جان سالم به در ببرد – بلکه حتی ممکن است پیشرفت کند.
به روز رسانی های گوگل می آیند و می روند. و گاهی اوقات وب سایت ها بهای آن را می پردازند.
وقتی این اتفاق میافتد، زمانی که متوجه کاهش رتبهبندی و ترافیک شدهاید، ممکن است سخت باشد، اما هیچ مشکلی در سایت شما وجود ندارد.
بهروزرسانیهای الگوریتم اصلی یکی از این بهروزرسانیهایی است که میتواند در آن اتفاق بیفتد.
توصیه گوگل؟ هیچ کاری نکن
گوگل می گوید اگر یک به روز رسانی اصلی سایت شما را تحت تاثیر قرار داده است، شما “هیچ اشتباهی برای رفع آن ندارید.”
واقعاً با بهروزرسانیهای هسته گوگل چه اتفاقی میافتد؟
بنابراین نمیتوانید یک بهروزرسانی اصلی را «تعمیر» کنید. پس چرا رتبه و ترافیک را از دست دادید؟
سوال خوب با پاسخ آسان – رقابت شما کمترین نقص را داشت.
منظور من از حداقل ناقص بودن این است که ما نمی توانیم سیگنال های بی شماری را در الگوریتم گوگل بشناسیم. بنابراین ما هرگز در سئو کامل نخواهیم بود.
اما ما بهترین شیوه ها را داریم.
کسانی که تمام تلاش خود را برای بهینه سازی وب سایت خود انجام دهند و در رقابت خود حداقل ناقص باشند، جوایزی دریافت خواهند کرد.
و این به معنای رتبه بهتر از رقابت در نتایج جستجو است.
پس در مورد این به روز رسانی های اصلی – چگونه کار می کنند؟
برای لحظه ای فرض کنید رقیب شما برخی کارها را به خوبی انجام داده است، و شما هم همینطور – اساساً همه کارها را درست انجام دادند و هیچ چیز اشتباهی نداشتند.
برای اطلاع از انواع الگوریتم های گوگل به لینک زیر مراجعه نمایید:
اما شاید بهروزرسانی الگوریتم برخی از متغیرها را به صورت همافزایی گروهبندی کرده است، یا شاید میانگینهای وزنی تغییر کرده یا کلاسهای سایتها (اطلاعاتی در مقابل ناوبری) با وزن بهتری در الگوریتم پاداش داده شدهاند.
هنوز هیچ اشتباهی نکردی
و شاید رقبای شما تلاش های سئو و تاکید خود را بر روی متغیرهای پاداش داده شده انجام داده است، بنابراین آنها در به روز رسانی الگوریتم “کمترین ناقص” شدند.
شما همه چیز را درست انجام دادید، اما سایتهای دیگر کارهای درست را «درستتر» انجام دادند.
بنابراین چگونه می توانید رتبه خود را پس بگیرید؟
از آنجایی که موضوع جریمه نیست، میتوانیم بسیاری از توصیههای پنالتی گوگل (مثلاً لینکهای بد) را نادیده بگیریم.
در عوض، ما بر روی کارهای مثبتی که می توانید برای بهبود وب سایت خود انجام دهید تمرکز خواهیم کرد.
چگونه می توان سایت خود را بهبود بخشید و در طول به روز رسانی های اصلی پیشرفت کرد
بیایید در ادامه به چهار راه برای بهبود سایت خود نگاه کنیم تا بتوانید به روز رسانی های اصلی آب و هوا را بهتر کنید:
محتوا را بهتر کنید.
پیوندهای داخلی خود را اعتبارسنجی کنید.
یک ممیزی SEO دریافت کنید.
محتوا را بهتر کنید
حتی اگر گوگل می گوید بعد از به روز رسانی اصلی کاری برای انجام دادن وجود ندارد، آنها اغلب توصیه می کنند اگر می خواهید یک وب سایت را بهبود بخشید، روی محتوای وب سایت تمرکز کنید:
آیا می خواهید با یک تغییر گسترده بهتر عمل کنید؟ محتوای عالی داشته باشید بله، همان پاسخ خسته کننده. اما اگر میخواهید ایده بهتری درباره محتوای عالی در نظر بگیرید، دستورالعملهای رتبهدهندگان ما را بخوانید. این تقریباً 200 صفحه چیزهایی است که باید در نظر بگیرید:
بنابراین در اینجا چند سؤال کلی وجود دارد که باید هنگام بررسی محتوای وب سایت خود در نظر بگیرید:
آیا وب سایت قابل اعتماد به نظر می رسد؟ ما به اعتماد «تجدید نظر» نیاز داریم. سایت شما باید مدرن با محتوای تازه باشد و تجربه کاربری خوبی ارائه دهد. توصیفات، آرم مشتری و آمار را در صفحاتی با نرخ پرش قابل توجه اضافه کنید. این فقط برای صفحات درباره ما محفوظ نیست. یک بازدیدکننده باید به کسب و کار شما اعتماد کند.
آیا مطالب از یک متخصص یا علاقه مند است که موضوع را به خوبی می شناسد؟ شما باید با اطلاعات صحیحی که از عمق سایت های دیگر بیشتر است به نیازهای بازدیدکنندگان پاسخ دهید. نه تنها حقیقت را بگویید، بلکه دلیل آن را نیز توضیح دهید. نشان دادن خرد، نه فقط دانش.
نگاهی عمیق به صفحات وب خود داشته باشید و برخی از مواردی که یک صفحه وب را به منبعی با کیفیت تبدیل می کند را در نظر بگیرید، از جمله:
تجربه، تخصص، اقتدار و امانتداری (E-E-A-T).
صداقت روزنامه نگاری – پاسخ دادن به “چه کسی، چه چیزی، کجا، کی، چرا و چگونه” یک موضوع بهتر از رقابت، با ذکر منابع و بررسی واقعیت.
بهینه سازی محتوا، از جمله فهرستی طولانی از راه های بهتر و مرتبط تر کردن صفحه.
سئوی فنی که بر بهبود تجربه کاربر تمرکز دارد.
استفاده از داده های اصلی، نمودارها، تصاویر، تحقیق و تجزیه و تحلیل نظری.
کلمات کلیدی قابل جستجو که بازدیدکنندگان را در عنوان و سرصفحه صفحه جذب می کند.
روشن کردن اصطلاحات و معانی مبهم با تعاریف یا طرحواره.
محتوای قابل اشتراکگذاری – آیا درباره آن لاف میزنید و آیا بازدیدکنندگان شما داوطلبانه به آن پیوند میدهند؟
Siloing SEO برای ارتباط موضوع، قدرت و تجربه کاربری بهتر.
لینک های داخلی را مدیریت کنید
استراتژی لینک داخلی شما می تواند بر سئو تاثیر بگذارد و می تواند:
به افراد کمک کنید محتوای وب سایت شما را پیدا کنند.
با موتورهای جستجو ارتباط برقرار کنید که وب سایت شما در مورد چیست.
موتورهای جستجو را فعال کنید تا صفحات بیشتری را در وب سایت شما کشف کنند.
ارزش لینک را از یک صفحه وب به صفحه دیگر در سایت خود منتقل کنید.
Siloing شکلی از پیوند دادن صفحات داخلی به یکدیگر است، اما انواع دیگر پیوندهای داخلی اهمیت دارند.
نمونه هایی از پیوندهای داخلی شامل پیمایش اصلی، پیوندهای پاورقی، پیوندهای متنی و پیوندهای محتوای مرتبط است.
پیوند دادن از یک وبلاگ واضح است، اما به یاد داشته باشید که در حالی که صفحاتی را به سایت اضافه می کنید، همه آنها باید به عنوان بخشی از استراتژی پیوند در نظر گرفته شوند.
برخی از بهترین شیوه های پیوند داخلی که ممکن است در نظر بگیرید عبارتند از:
ممیزی ساختار لینک سایت، جستجوی لینک های خراب، لینک هایی که مهم نیستند، صفحات بدون لینک، مشکلات nofollow و غیره.
ایجاد عمق کلیک، اطمینان از دسترسی آسان به صفحات در سایت (به طور کلی حدود سه کلیک برای رسیدن به صفحات مهم از صفحه اصلی).
فقط پیوند دادن به صفحات مهم از صفحه اصلی خود، معمولاً صفحات فرود اصلی.
استفاده از لینک های پودر سوخاری
استفاده استراتژیک از انکر تکست هنگام پیوند دادن به صفحات دیگر در سایت، معمولاً کلیدواژه/موضوع اصلی صفحه مقصد به عنوان متن لنگر است.
داشتن نقشه سایت HTML و نقشه سایت XML.
مدیریت لینک های 404
در طول به روز رسانی های اصلی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید
هیچ تضمینی وجود ندارد که یک به روز رسانی اصلی همه چیز را برای هیچ وب سایتی متزلزل نکند، اما می توانید آماده شوید.
به یاد داشته باشید: کسانی که تمام تلاش خود را برای بهینه سازی وب سایت خود انجام می دهند و در رقابت کمتر ناقص هستند، جوایزی دریافت خواهند کرد.
اجرای استراتژی های سئو که برای بهبود کیفیت وب سایت برای بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو ثابت شده است، اولین خط دفاعی است.
دیدگاهتان را بنویسید