بهترین وب سایت های کاربردی که با هوش مصنوعی کار می کنند

خانه » بهترین وب سایت های کاربردی که با هوش مصنوعی کار می کنند

بهترین وب سایت های کاربردی که با هوش مصنوعی کار می کنند

جهان با سرعتی بی سابقه در حال تغییر است. توسعه هوش مصنوعی چندین جنبه از زندگی روزمره ما را تغییر داده است. اینترنت پر از وب سایت های هوش مصنوعی است که هر کاری از پردازش دانش گرفته تا هک های ویرایش فوق العاده شگفت انگیز را انجام می دهند. ساخت موسیقی یا فیلم در گذشته کاری خسته کننده و وقت گیر به نظر می رسید، اما دیگر با وب سایت های هوش مصنوعی اینطور نیست. وب‌سایت‌های هوش مصنوعی متعددی وجود دارند که می‌توانند زندگی شما را آسان کنند و خلاقیت شما را در عرض چند دقیقه افزایش دهند، در نتیجه اولین برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی متعدد پدید آمده‌اند. وب سایت های هوش مصنوعی به قدری خوب هستند که به شما کمک می کنند تا کار خود را با سرعت فوق العاده انجام دهید. برای ساده کردن روال روزانه خود، در اینجا لیستی مفید از 10 وب سایت برتر هوش مصنوعی را ارائه می دهیم که می توانند زندگی شما را راحت کنند و به شما کمک کنند از اینترنت بیشترین استفاده را ببرید.

Scribe

Scribe یک ابزار مستندسازی فرآیند رایگان است که به مسائل چالش برانگیز تجاری پاسخ می دهد. این اساساً یک برنامه بصری و گام به گام است که نحوه دستی خودکار مملو از تصاویر، دستورالعمل ها و کلیک ها را برای سرعت بخشیدن و بهبود عملیات ایجاد می کند. کاربران می توانند با استفاده از سیستم هوشمند کمک فرآیند Scribe، رویه های مناسب را به راحتی پیدا کرده و دنبال کنند. علاوه بر این، این راه حل به دلیل در دسترس بودن آن در هر دو پلتفرم وب و موبایل، برای کاربران از هر کجا قابل دسترسی است.

Mightygpt.com

یکی از پرکاربردترین فناوری‌های پشتیبانی شده از هوش مصنوعی در جهان امروز ChatGPT است. کاربران از چت بات برای ایجاد مقاله، شعر، ایمیل، تولید کد و انواع دیگر نوشته ها استفاده کرده اند. Mightygpt.com وب سایتی است که از واتس اپ برای ارائه قابلیت chatgpt مستقیماً به گوشی هوشمند شما استفاده می کند. اگرچه هزینه‌ای دارد، اما این وب‌سایت به کاربران این امکان را می‌دهد تا از واتس‌اپ با قوی‌ترین ربات چت در جهان استفاده کنند. با توجه به نمایش ویدیویی این برنامه، صحبت با سایر کاربران در واتس اپ در حین استفاده از ChatGPT به آسانی مکالمه با هر کاربر دیگری است. این سرویس در حال حاضر تنها با دستگاه های اندرویدی سازگار است، اما طبق گفته وب سایت، مشتریان ممکن است به زودی عملکرد مشابهی را در iOS پیش بینی کنند.

D-id.com

D-id.com وب‌سایتی است که از جدیدترین الگوریتم‌های هوش مصنوعی مولد استفاده می‌کند تا کاربران بتوانند به سرعت عکس‌های خود را متحرک کنند. می توان با استفاده از استودیوی واقعیت خلاقانه در وب سایت، آواتارهای سخنگو ایجاد کرد. این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد از ایده‌های خود فیلم‌های سفارشی‌سازی کنند و گفته می‌شود که توسط Stable Diffusion و GPT-3 پشتیبانی می‌شود. برای افرادی که تجربه کمی در زمینه تکنولوژی دارند و می خواهند محتوای ویدیویی جالبی تولید کنند، وب سایت گزینه ای با قیمت مناسب ارائه می دهد.

Soundful.com

Soundful.com بهترین گزینه برای ایجاد موسیقی است. کاربران می توانند با استفاده از هوش مصنوعی در وب سایت Soundful.com آهنگ های بدون حق امتیاز ایجاد کنند. این پلت فرم، با توجه به کسب و کار، یک گزینه ساده برای هر کسی که امیدوار است در مدت زمان کوتاهی موسیقی تولید کند، ارائه می دهد. به گفته این وب سایت، کاربران می توانند ژانر مورد علاقه خود را انتخاب کنند، ورودی های خود را تنظیم کنند و آهنگ های خود را بر اساس ترجیحات خود تولید کنند. علاوه بر این، وب سایت نمونه های موسیقی با کیفیت بالا را ارائه می دهد. طبق گفته Soundful.com، پلتفرم آن برای تولیدکنندگان، سازندگان و برندها ایجاد شده است. این وب سایت برنامه های رایگان، پریمیوم و سازمانی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

Landbot.io

چت‌بات‌ها نحوه تعامل کسب‌وکارها با پایگاه عظیم مشتریان خود را تغییر داده‌اند. این ابزارهای نرم افزاری به جای ارتباط مستقیم با یک نماینده، به کسب و کارها در گفتگوی آنلاین از طریق متن یا تبدیل متن به گفتار کمک می کنند. ایجاد یک ربات چت دشوار است زیرا به تخصص فنی نیاز دارد. با این حال، کاربران می توانند چت بات های خود را در landbot.io ایجاد کرده و آنها را در هر کجا مستقر کنند. کاربران می‌توانند چت‌بات‌های خود را در برنامه‌ها و کانال‌های خود از طریق چت‌ربات‌های وب‌سایت پلتفرم، اتوماسیون WhatsApp و رابط API و SDK مستقر کنند

MidJourney AI

یک ابزار هوش مصنوعی به نام Midjourney که توسط مرکز تحقیقاتی مستقل Midjourney توسعه یافته است، تصاویری را از توضیحات متنی تولید می‌کند، مانند DALL-E و Stable Diffusion OpenAI. طبق شایعات، فناوری زیربنایی ممکن است مبتنی بر انتشار پایدار باشد.

Supermeme.ai

میم ها به خودی خود به یک زبان تبدیل شده اند. Supermeme.ai وب سایتی است که از طریق آن کاربران می توانند ایده های خود را بیان کنند در حالی که یک موتور هوش مصنوعی میم های اصلی را تولید می کند. بیش از 110 زبان توسط وب سایت برای ساخت میم ها پشتیبانی می شود. کاربران فقط باید موضوع یا موضوع خود را مشخص کنند و روی “ایجاد” کلیک کنند تا وب سایت کار کند. این وب سایت همچنین به عنوان یک موتور جستجو برای میم ها عمل می کند.

Glasp

Glasp یک افزونه رایگان کروم است. با کمک گزینه‌های برجسته‌سازی مختلف، به شما امکان می‌دهد به سرعت اطلاعات اینترنتی را ضبط کنید، که سپس بلافاصله در صفحه اصلی Glasp شما ذخیره می‌شود. سپس، در انواع پلتفرم‌های مختلف، از جمله توییتر، تیم‌ها و اسلک، این نکات برجسته را می‌توان برچسب‌گذاری کرد، از طریق جستجو پیدا کرد، به آن پیوند داد و به اشتراک گذاشت.

CodeFormer

CodeFormer یک مدل بازیابی تصویر چهره است که تصاویری با کیفیت پایین از چهره ها می گیرد و پیش بینی می کند که کد آن چهره چه خواهد بود. این امکان پیدا کردن چهره‌های طبیعی را حتی با ورودی‌های کاملاً تخریب‌شده که شباهت زیادی به چهره‌های هدف دارند، می‌سازد. این به شما کمک می کند تا هر عکسی را به صورت رایگان ارتقا دهید، بازیابی کنید و فوق العاده مایع کنید.

WatermarkRemover.io

WatermarkRemover.io یک ابزار مجهز به هوش مصنوعی است که به طور خودکار واترمارک های شفاف را در عرض چند ثانیه از تصاویر حذف می کند. ما به مردم از سراسر جهان اجازه می دهیم از قدرت محصول ما برای اهداف شخصی و حرفه ای بهره مند شوند.

به شما توصیه می کنم مقالات زیر را نیز مطالعه بفرمایید:

استفاده از چت GPT در سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *