ChatGPT چیست؟

خانه » ChatGPT چیست؟

ChatGPT چیست؟

,

ChatGPT در اصل یک چت بات هوش مصنوعی آنلاین ساده است که توسط OpenAI در دسامبر 2022 ایجاد شد. می توانید از ChatGPT برای پیام دادن به افراد در برنامه های دوستیابی استفاده کنید. برای نوشتن مقاله؛ برای ایجاد بدافزار (Yike)؛ و بیشتر. ChatGPT از نظر اخلاقی پیچیده است، می‌تواند اطلاعات نادرست را منتشر کند (در یک پنجره جدید باز می‌شود) علیرغم تلاش‌هایش برای ایمن ماندن، و به مردم توصیه‌هایی برای سلامت روانشان می‌دهد (و نه وظیفه آن). نیک کیو آن را دوست ندارد و توییتر هم نمی تواند از صحبت کردن در مورد آن دست بکشد. بنابراین ChatGPT چیست؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد داغترین هوش مصنوعی در صحنه بدانید.

آیا می خواهید اخبار فنی بیشتری مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال شود؟ امروز برای خبرنامه داستان های برتر Mashable ثبت نام کنید.

آیا ChatGPT اولین چت ربات است؟

ربات‌های چت ده‌ها سال است که وجود داشته‌اند، و شما ممکن است آن‌ها را بهتر از تعامل با هر عامل خدمات مشتری از طریق متن بشناسید. اغلب، این یک ربات چت است. اصطلاح چت ربات در واقع یک بازآفرینی بی‌رحمانه‌تر «ChatterBot» است که توسط Michael Mauldin در سال 1994 ابداع شد. اما چت بات ها از ایجاد Verbot توسط Maultin تا ChatGPT OpenAI فاصله زیادی را طی کرده اند.

آیا همه چت بات ها از هوش مصنوعی استفاده می کنند؟

همه چت ربات ها مانند ChatGPT از هوش مصنوعی استفاده نمی کنند. برخی از چت بات ها به سادگی از کلمات کلیدی برای ایجاد پاسخی استفاده می کنند که ممکن است مفید باشد یا نباشد. برای مثال، اگر به یک ربات چت غیر هوش مصنوعی بگویید که بسته‌ای را دریافت نکرده‌اید که به‌عنوان تحویل‌شده علامت‌گذاری شده است، ممکن است شما را تشویق کند که درب ورودی را چک کنید (آزاردهنده). چت ربات های دیگر، مانند ChatGPT، از هوش مصنوعی بسیار پیچیده ای استفاده می کنند. من یک گفتگوی 30 دقیقه ای با آن در مورد گربه ام داشته ام.

آیا ChatGPT زنده است؟

ChatGPT با تست تورینگ، آزمایشی برای توانایی یک ماشین برای رفتار مانند یک انسان، مورد ارزیابی کامل قرار نگرفته است. اما برخی از محققان معتقدند با این وجود این آزمایش را پس داده است. اگر از ChatGPT بپرسید که آیا زنده است، می گوید: “نه، من زنده نیستم. من یک مدل زبان هوش مصنوعی هستم که توسط OpenAI توسعه یافته است، هوشیاری یا احساسی ندارم. من فقط یک برنامه کامپیوتری هستم که برای پاسخ دادن به متن طراحی شده است. ورودی ها و تولید خروجی ها بر اساس الگوهای موجود در داده هایی که من روی آنها آموزش دیده ام.”

چگونه از ChatGPT استفاده کنم؟

آه، بله، ساده ترین پاسخ از همه. تنها کاری که باید انجام دهید این است که chat.openai.com (در یک پنجره جدید باز می شود) را در مرورگر خود باز کنید. از شما خواسته می شود که یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس، بوم، به برق متصل می شوید. استفاده از این ابزار کاملا رایگان است، اما شایعاتی وجود دارد که ممکن است در آینده نسخه پولی قدرتمندتری دریافت کنیم.

به شما توصیه می کنم مقاله زیر  را نیز مطالعه بفرمایید:

استفاده از ChatGPT برای سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *