خانه » چرا از قالب اختصاصی به جای قالب های آماده استفاده کنیم؟

دوره سئو نسل جدید
تخفیف 25 درصدی به مدت محدود

00روز
00ساعت
00دقیقه
00ثانیه

6.3 میلیون تومان

8.4

ثبت نام از طریق تماس با شماره های زیر:

09912019071

09195932514

چرا از قالب اختصاصی به جای قالب های آماده استفاده کنیم؟

قالب اختصاصی هانت یک قالب وردپرس که با توجه به نیازهای مشتری، سبک (بدون کد اضافی و مخرب) و براساس اصول سئو نوشته شده باشد.

وردپرس CMS پیشرو در جهان است که به طور گسترده برای طیف گسترده ای از اهداف و پروژه های طراحی وب استفاده می شود. وردپرس بیش از 39.5٪ از تمام وب سایت های موجود در اینترنت را شامل می شود. سیستم مدیریت محتوا یکی از بزرگترین جوامع توسعه دهندگان وب را دارد که تم ها و افزونه های وردپرس را برای طیف وسیعی از نیازها مناسب می سازد.

فرق قالب وردپرس آماده و اختصاصی

قالب های آماده قیمت کمتری نسبت به قالب های اختصاصی دارند. از نظر ui کاملا مشابه هستند اما هسته ای پر از کدهای اضافه داشته و امنیت پایین تری نسبت به قالب های اختصاصی دارند. برنامه نویسان قالب های آماده به دلیل این که قرار هست قالب خود را به همه کسب و کارها بفروشند هیچ دیدی نسبت به نیازهای پایه ای مشتریان نداشته و فقط یک سری ا


مکانات پر زرق و برقی مانند صغحه سازهایی مانند المنتور و ویژوال کمپوزر دارند که به خودی خود باعث کاهش امنیت وب سایت می شوند و خط کد بسیار بالایی دارند. قالب های آماده دارای تنظیمات بسیار زیاد و اضافی هستند که هیچ وقت بدرد کسی نمی خورد و فقط منجر به کندی وب سایت می شوند. بهینه سازی قالب آماده و آماده سازی آن از نظر تکنیکی به مراتب سختر از قالب های اختصاصی است. یکی از فاکتورهای مهم سئو نسبت کد به متن در صفحات وب سایت است. قالب های آماده به دلیل استفاده از صفحه سازها نسبت کد به متن را رعایت نمی کنندـ.

قالب های اختصاصی هانت به مراتب سبک تر و سئومحور تر هستند و کاملا بهینه برنامه نویسی می شوند. قالب اختصاصی هانت براسایس نیاز شما تنظیمات کامل و اختصاصی برای تمام بخش های وب سایت در نظر گرفته است. قالب اختصاصی هانت به مراتب امنیت بیشتری نسبت به قالب های آماده دارد.

چرا قالب های آماده ارزان تر هستند

سرعت پیاده سازی وب سایت در قالب های آماده بدلیل استفاده از صفحه سازها بالا بوده و طراح قالب حتی نیاز به دانش کد نویسی هم ندارد و به طبع خروجی نهایی کار آنچنان باب میل موتورهای جستجو نخواهد بود. اما زمان برنامه نویسی قالب اختصاصی بهینه به مراتب بیشتر می باشد. در هر دو حالت هزینه براساس نفر ساعت محاسبه می شود. قالب اختصاصی قرار است به یک سازمان فروخته شود اما قالب آماده حداقل به هزار سازمان. بنابراین در قالب های آماده بعد از محاسبه احتمال تعداد فروش هزینه طراحی بین این تعداد تقسیم می شود و درصد سود قابل قبولی به آن اضافه شده تا قیمت فروش آن بدست آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *