اگر در حال برنامه ریزی برای یک راه حل دیجیتال مارکتینگ برای افزایش فروشگاه اینترنتی خود هستید، بهتر است این 9 روش را مطاله کرده و آنها را به کار ببرید.
1. تعداد مراحل خرید را به حداقل برسانید
مشتریان دوست دارند در کمترین مراحل ممکن خرید خود را انجام دهند. مراحل افزودن به سبد خرید تا سفارش و پرداخت را به عنوان یک مشتری طی کنید و سعی کنید این مراحل را کاهش و بهینه کنید.
2. افزایش فروش و فروش متقابل
آیا شما رستورانی دارید که ابزار سفارش آنلاین دارد؟ اگر دوست دارید، میتوانید با ارائه توصیههایی برای خرید درون سبد خرید مشتری در مورد سایر آیتمهای منو که ممکن است دوست داشته باشند، بر اساس سفارش اولیه آنها – مانند پیشنهاد یک سالاد، مجموع سفارشهای فروش کلی را افزایش دهید. با ارائه گزینه های دیگری به مشتریان که ممکن است آنها را در نظر نگرفته باشند، آنها را در معرض بیشتر محصولات خود قرار می دهید و رضایت سفارش را افزایش می دهید این کار منجر به افزایش تبلیغات دهان به دهان مثبت هم می شود).
3. برنامه وفاداری/پاداش
می توانید یک برنامه پاداش به خوبی برنامه ریزی کنید که به مشتریان با هر خرید امتیاز می دهد و می تواند برای تخفیف یا افزودنی اعمال شود، ارسال رایگان در هر پنجمین سفارش ارائه دهد، یا یک هدیه کوچک برای سفارشی بیش از مقدار مشخصی در نظر بگیرد، باعث وفاداری مشتری می شود و تکرار سفارشات آنلاین.
4. عکاسی سفارشی
چه یک رستوران، خرده فروش مصرف کننده، یا تولید کننده لوازم الکترونیکی سطح بالا باشید، عکاسی سفارشی که مشتریان شما را در حال استفاده از محصولات شما به تصویر می کشد، پیام قوی تری را ارائه می دهد و محصولات شما را به گونه ای به نمایش می گذارد که هیچ عکاسی تا به حال قادر به نمایش آن نیست. این به نوبه خود منجر به فروش بالاتر خواهد شد زیرا مشتریان درگیر بیشتری هستند و سطح اعتماد بالاتر است.
5. نظرات مشتریان در صفحه
چه به مشاغل، مصرف کنندگان یا هر دو بفروشید، اشکال کمی از ارتباطات بازاریابی وجود دارد که در ایجاد اعتبار، ایجاد اعتماد و افزایش اطمینان تصمیم خرید موثرتر از گواهی مشتریان راضی باشد. درست مانند بسیاری از حوزههای دیگر زندگی، ما به عنوان مصرفکننده دوست داریم اعتبار خرید ما تصمیم عاقلانهای بوده است. شما می توانید این اعتبارسنجی را با نظرات مشتریان راضی در صفحه محصول به مشتریان بالقوه ارائه دهید و آنها را تشویق کنید که محصول را به سبد خرید خود اضافه کنند.
6. کمپین های پست الکترونیکی پس از سفارش
مسلم است که با هر سفارش باید آدرس ایمیل مشتریان خود را جمع آوری کنید. حداقل به این صورت است که با آنها ارتباط برقرار خواهید کرد تا (1) سفارش را تأیید کنید، (2) هرگونه مشکل یا نگرانی را در مورد سفارش در میان بگذارید و (3) زمانی که سفارش پردازش یا ارسال شد به مشتری اطلاع دهید. اما اینها تنها دلایل ایمیلی برای مشتریان پس از سفارش نیستند. یک راه عالی برای افزایش فروش در آینده با پیشنهاد محصولات مرتبط یا گزینه های اندازه است که ممکن است مشتری نیز بخواهد در سفارش بعدی خود خرید کنید.
7. سفارشات رها شده را پیگیری کنید
انجام این کار آسان است. خیلی راحت از، طریق اطلاعات تماس سفارشات به پایان نرسیده را دریافت و با مشتریان تماس حاصل فرمایید و بپرسید که چرا سفارش خود را تکمیل نکرده اید.
برای مشاوره طراحی سایت فروشگاهی و بهینه سازی وب سایت با شماره های زیر تماس حاصل کنید:
09912019071
09386279922
دیدگاهتان را بنویسید