Multisearch گوگل

خانه » Multisearch گوگل

Multisearch گوگل

گوگل Google Multisearch را معرفی می کند: روشی جدید برای پرسیدن سؤال از Google با استفاده از متن و تصاویر

گوگل با هدف آسان‌تر کردن زندگی ما، روش جدیدی را برای جستجوی وب با استفاده از ترکیب متن و تصویر به طور همزمان معرفی می‌کند.

گاهی اوقات، بیان کردن خود در گوگل دشوار است، درست است؟ و گاهی اوقات، کلمات کافی نیستند. به همین دلیل است که گوگل برای انجام تحقیقات یک قدم فراتر در مسیر ما می رود. این شرکت به تازگی قابلیت Multisearch را معرفی کرده است.

این بدان معناست که از این پس، به جای تایپ کردن در کادر جستجو، می توانید متن و تصاویر را با هم ترکیب کنید تا دقیقا همان چیزی را که به دنبال آن هستید به موتور جستجوی گوگل نشان دهید.

بیایید نگاهی به نحوه عملکرد این ویژگی جدید و نحوه استفاده بازاریابان از آن بیندازیم

و اگر دوست دارید مقالاتی مانند این را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید، در خبرنامه تعاملی ما در زیر مشترک شوید!

Multisearch چگونه کار خواهد کرد؟

به عنوان مثال، اگر به دنبال یک لباس خاص اما با رنگ‌ها، قیمت‌ها یا سایزهای مختلف هستید، اکنون می‌توانید از یک اسکرین شات یا عکس این لباس مستقیماً از گالری خود استفاده کنید و متنی اضافه کنید. خیلی راحت تر، درست است؟

و همچنین می توانید از چیزهایی که هنگام راه رفتن در خیابان با آنها برخورد می کنید عکس بگیرید و از گوگل بخواهید که اطلاعات بیشتری در مورد آنها برای شما پیدا کند. یک نقاشی دیواری، یک گل، یک لباس: هر چیزی که در چشمان شما بدرخشد.

و اگر هنوز در مورد شگفتی این ویژگی جستجوی جدید مطمئن نیستید، گوگل کمی عمیق‌تر رفت تا ذهن شما را متحیر کند: برای مثال می‌توانید تصویری از یک میز بفرستید و از Google بخواهید پیشنهادات مناسبی برای صندلی‌ها برای آن پیدا کند. . بله، درست خواندید: می‌توانید نکات طراحی را با یک کلیک (یا یک عکس) دورتر داشته باشید!

شما – به عنوان یک بازاریاب – از این ویژگی جستجوی جدید چه انتظاری می توانید داشته باشید؟

در حال حاضر، Multisearch تنها به عنوان یک ویژگی بتا در ایالات متحده در دسترس است و بهترین نتایج را برای جستجوهای خرید دارد. اما این چیزی است که می‌توانیم انتظار داشته باشیم از این به بعد بیشتر بشنویم. به گفته مدیر جستجوی گوگل، لو وانگ، “Multisearch روشی را که ما در مورد چیزهایی که به آنها نگاه می کنیم می پرسیم دنبال می کند و بخش مهمی از نگاه گوگل به آینده تحقیقات است.”

اگر گوگل Multisearch را به عنوان آینده تحقیقاتی می بیند، ما هم همینطور. اما از آنجایی که این ویژگی هنوز در تست‌های بتا است، در اولین لحظه، نمی‌توانیم تأثیر این ویژگی جستجوی جدید را بر استراتژی دیجیتال و سئوی خود اندازه‌گیری کنیم – اگرچه تیم Rock Content دیوانه است که آن را به دست بیاورد! اما مطمئناً، ما فرصت‌های زیادی برای کشف حرکت رو به جلو خواهیم داشت!

 چگونه می توان برای Multisearch آماده شد؟

وقتی این ویژگی در سراسر جهان در دسترس باشد، چیزهای زیادی برای یادگیری از Multisearch خواهیم داشت. در حالی که ما هیچ خبری دیگر از Google در این مورد نداریم، می‌توانیم بینش‌هایی به دست آوریم و روی طرز فکر خود کار کنیم.

یکی از آنها بدیهی است: تاکتیک های سئو از لحاظ تاریخی در مورد کلمات کلیدی بوده اند. ما در مورد یافتن روشی که افراد سؤالات را تایپ می کنند و برای پاسخ به آنها محتوا تولید می کنند صحبت می کنیم

البته همه چیز در حال تغییر بوده است. چند سال پیش، ما شروع به بحث های زیادی در مورد جستجوی صوتی در گوگل کردیم. نحوه صحبت مردم با نوشتن متفاوت است.

گوگل برای مدت طولانی جستجوی تصویر خود را انجام داده است. اما، در حال حاضر، به نظر می رسد بسیار بهبود یافته است. برای مثال، برای یافتن منبع اصلی یک عکس، فقط جستجوی معکوس انجام نمی دهید.

شما در حال جمع آوری تصاویر، کلمات کلیدی و (چرا نه؟) جستجوهای صوتی هستید. این یک رابطه بسیار طبیعی تر انسان و ماشین است. بنابراین، انتظار داشته باشید که برخی از تاکتیک های قدیمی موفقیت در سئو به زوی دیگر کارساز نباشند.

با انجام یک تحلیل عمیق تر، می توانیم مقداری مشتری محوری را در این رویکرد مشاهده کنیم. در پایان روز، گوگل از کاربران می‌خواهد که دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستند، بدون سؤالات یا پیوندهای پیچیده پیدا کنند. بنابراین هدف اصلی این بهبود تضمین یک تجربه کاربری طبیعی تر، قاطعانه تر و شهودی است.

صرف نظر از اینکه استراتژی دیجیتال شما چگونه ساخته شده است، باید با فکر کردن در مورد ارائه ارزش واقعی به مشتریان خود انجام شود. با در نظر گرفتن این موضوع، Multisearch یک امتیاز در استراتژی شما خواهد بود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *