Keyword Stuffing چیست؟

خانه » Keyword Stuffing چیست؟

Keyword Stuffing چیست؟

رتبه های بالا برای سایت و صفحات فرود شما به این معنی است که کاربران بیشتری شما را پیدا می کنند و از صفحات شما بازدید می کنند و امیدواریم مشتری شوند. برای دستیابی به این هدف می‌توانید راه‌های مختلفی را دنبال کنید، از جمله محتوای مرتبط و به‌روزرسانی شده منظم، ابرداده خوب و پیوندهای مرتبط.

اما تاکتیک اصلی که هنگام بهینه‌سازی عناصر سئو بازاریابی محتوا استفاده می‌کنیم، استفاده از کلمات و عباراتی است که نشان می‌دهد مشتریان بالقوه هنگام جستجوی محصولات یا خدمات از چه چیزی استفاده می‌کنند. با این حال، آیا این کار به اندازه درج تعداد زیادی از آن کلمات ساده است؟ خیر. یکی از مواردی که می تواند مشکلات واقعی ایجاد کند، چه در مورد تجارت الکترونیک صحبت کنید و چه بازاریابی محتوای SaaS، پر کردن کلمات کلیدی است. اما دقیقاً چیست و چرا مشکلاتی ایجاد می کند؟

Keyword Stuffing چیست؟

تکرار کلمات کلیدی زمانی اتفاق می افتد که از همان کلمات کلیدی (یا عبارات) بارها و بارها در محتوای وب سایت خود استفاده  کنید. معمولاً به راحتی قابل توجه است و خوانندگان را ناامید می کند. دو نوع پر کردن کلمات کلیدی وجود دارد:

1. قابل مشاهده

تکرار غیر ضروری کلمات و عبارات در تمام مطالب شما. برای مثال، اگر بهترین پلتفرم جلسه مجازی را می‌فروشید، باید مراقب باشید که چند بار از کلماتی مانند «ویدئو» یا «بهترین» استفاده می‌کنید.

استفاده از کلمات یا عباراتی که به موضوع، محصول یا خدمات مرتبط نیستند.
استفاده مکرر از یک کلمه در یک محتوا.

با این حال، همه پرها قابل مشاهده نیستند. اگر کلمات کلیدی را نیز در CMS (سیستم مدیریت محتوا) خود قرار دهید، موتورهای جستجو نیز می توانند آن را برجسته کنند.

2. نامرئی.

تلاش برای پنهان کردن متن با استفاده از یک فونت سفید در پس‌زمینه سفید. در حالی که کاربران ممکن است این را نبینند، خزنده ها در موتورهای جستجو این را مشاهده خواهند کرد.
تکرار کلمات و عبارات در متن جایگزین شما.
پنهان کردن استفاده مکرر از کلمات در کد صفحه وب شما.
استفاده بیش از حد از هر کلمه یا عبارتی در تگ های متا و نظرات.
بنابراین، موقعیت‌هایی وجود دارد که می‌توان یک وب‌سایت را متهم به پر کردن کلمات کلیدی کرد. اما آیا واقعاً ضرری به همراه دارد؟

چرا تکرار کلمات کلیدی بد است؟

اگر مدتی درگیر کار سئو و بازاریابی بوده اید، احتمالا زمانی را به یاد دارید که نه تنها پر کردن کلمات کلیدی قابل قبول بود، بلکه یک تاکتیک رایج نیز بود. مانند بسیاری از چیزها، زمان پیش رفته است و اکنون می تواند مشکلات متعددی ایجاد کند.

تجربه ی کاربر. بیشتر کارهایی که اکنون انجام می دهیم بر ارائه یک سفر و تجربه مثبت مشتری متمرکز است. اگر محتوایی پر از کلمات کلیدی ایجاد می کنید، بیشتر بر روی رتبه بندی تمرکز می کنید تا خوانندگان.

جریمه ها اکنون موتورهای جستجو از پر کردن کلمات کلیدی خوششان نمی آید. بنابراین، اگر سایت شما در این زمینه مقصر شناخته شود، ممکن است در صفحات مربوطه یا حتی در کل سایت با مجازات هایی روبرو شوید. در برخی موارد، گوگل حتی ممکن است تصمیم بگیرد که سایت شما را به طور کامل از SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) حذف کند.

از دست دادن کاربران اگر کاربران محتوایی را ببینند که بیشتر با هدف افزایش رتبه است تا اطلاع رسانی و تعامل با آنها، به سادگی با پای خود رای می دهند (یا در این مورد، با کلیک ماوس). اگر کاربر مقاله‌ای در مورد گزینه‌های Chatwork بخواند و کلمات را تکرار کند، به جای دیگری نگاه می‌کند.

آسیب برند اگر محتوای خود را با کلمات کلیدی پر کنید، ممکن است به برند آسیب وارد کنید. اگر مردم شروع به ارتباط برند شما با محتوای ضعیف مملو از کلمات و عبارات تکراری کنند، اعتماد و اطمینان خود را نسبت به شما از دست خواهند داد.

پس باید چکار کنید؟

خوب، بنابراین ما اکنون می دانیم که تکرار

کلمات کلیدی بد است و باید به هر قیمتی از آن اجتناب کنیم. اما ما همچنان می‌خواهیم رتبه‌های بهتری کسب کنیم، بنابراین در عوض چه کاری باید انجام دهیم؟

ارتباط. اولین کاری که باید انجام دهید این است که کلمات و عبارات مرتبط با سازمان شما را شناسایی کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که به رقبای خود نگاه کنید که در هر نتایج جستجو رتبه بالایی دارند. اگر در مورد ذخیره سازی فایل های ابری صحبت می کنید، به نحوه ارائه سایر شرکت های ارائه دهنده آن سرویس و نحوه استفاده از اصطلاحات SEO نگاه کنید.

در جلسات تدریس حصوصی سئو با جدیدترین ترفندهای سئو اشنا شده و استفاده از انها را به صورت عملی یاد بگیرید.

هدف بالا. شما می خواهید در صفحه اول هر نتیجه جستجو باشید. بیش از 25 درصد از مردم روی اولین نتیجه ای که در گوگل می بینند کلیک می کنند. پس از آن، نرخ کلیک CTR برای هر موقعیت کاهش می یابد.

فهرستی از تمام کلمات و عباراتی که به آن کمک می کند تهیه کنید و همچنین شامل انواع و مترادف کلمات باشد.

نامزدی. گوگل دیگر فقط به کلمات و عباراتی که در محتوای خود استفاده می کنید نگاه نمی کند، بلکه به معیارهای تعامل شما نیز نگاه می کند. شما باید بدانید که چگونه سئو را به درستی در حین ایجاد محتوای جذاب پیاده سازی کنید.

تغییر. صفحات مختلف اهداف متفاوتی دارند و کاربران مختلف نیازهای متفاوتی دارند. از اصطلاحات فنی بیش از حد استفاده نکنید، مگر اینکه یک صفحه تخصصی باشد. استفاده از زبان خود را متناسب با هدف و مخاطبان صفحه نگه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *