مزایای بروزرسانی مقالات قدیمی

خانه » مزایای بروزرسانی مقالات قدیمی

مزایای بروزرسانی مقالات قدیمی

برای افزایش اثربخشی تلاش‌های سئو و افزایش ترافیک موتور جستجو، فقط می‌توانید محتوای قدیمی خود را به‌روزرسانی کنید و به خود امتیاز تازه‌تری بدهید.

وقتی به گوگل می گویید محتوای سایت شما به روز و جدید است، گوگل ترافیک سایت شما را با توجه به الگوریتم Freshness افزایش می دهدـ

الگوریتم Freshness

به روز رسانی محتوای شما مزایای بسیار متفاوتی را به همراه دارد. در اینجا 14 دلیلی که باید محتوای قدیمی خود را به روز کنید و اینکه چگونه باعث افزایش ترافیک موتور جستجو می شود، آورده شده است.

مراحل بهینه سازی مقالات قدیمی سایت

1. نرخ کلیک خود را بهبود بخشید

اگر تقریباً هر عبارتی را در گوگل جستجو کنید، به سرعت متوجه خواهید شد که نتایج برتر معمولاً در سال گذشته منتشر شده است.

2. اشتباهات گرامری و املایی را برطرف کنید

ما در حال خواندن یک پست قدیمی هستیم که ماه ها یا حتی سال ها پیش نوشته بودیم، و متوجه یک اشتباه املایی می شویم.

به جای اینکه فقط آن را نادیده بگیرید و به بهترین ها امیدوار باشید، کمی وقت بگذارید تا اشتباهات را اصلاح کنید.

مت کاتس، رهبر سابق تیم ضد هرزنامه گوگل، اظهار داشت که املا و دستور زبان یکی از 200 فاکتور رتبه بندی گوگل نیستند، اما هنوز هم باید در نظر گرفت.

گرامر و املای ضعیف بر تجربه کاربر تأثیر منفی می گذارد، که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در رتبه بندی شما ظاهر می شود.

زمانی که تیم سولو در Ahrefs تصمیم گرفت تغییرات جزئی (شامل اشتباهات املایی و دستوری) در یک پست قدیمی ایجاد کند، ترافیک آن صفحه را تا 486 درصد افزایش داد.

3. به گوگل نشان دهید که محتوای شما تازه است

بر کسی پوشیده نیست که گوگل محتوای تازه را دوست دارد. محتوایی که اخیراً منتشر شده است، به ویژه برای موضوعاتی که مرتباً تغییر می کنند، رتبه بالاتری کسب می کند.

بنابراین اگر فقط محتوای جدید منتشر می کنید، فرصت بزرگی را از دست می دهید. قطعات قدیمی شما با مرگ آهسته در رتبه بندی موتورهای جستجو خواهند مرد.

در عوض، می توانید آن محتوا را احیا کنید. حقیقت این است که محتوای به روز شده راهی آسان برای دو برابر کردن ترافیک شماست.

یک تاریخ انتشار جدید ایجاد کنید یا فقط یک به روز رسانی را در وردپرس ذخیره کنید. وقتی گوگل دوباره سایت شما را خزید، شاهد افزایش ترافیک موتور جستجوی خود خواهید بود.

هنگامی که Ahrefs محتوای همیشه سبز را به جای محتوایی که به سرعت منسوخ شده بود راه اندازی کرد، شاهد افزایش چشمگیری در بازدیدها و بازدیدها بودند.

4. دقت محتوای خود را بهبود بخشید

در پایان، هر به‌روزرسانی Google حول یک چیز متمرکز است: بهبود تجربه کاربر.

اگر سایت شما برای ایجاد یک تجربه کاربری عالی طراحی شده است، با تغییرات الگوریتم های متعدد گوگل و اصلاح مداوم فاکتورهای رتبه بندی آنها موفق خواهید شد.

می‌توانید با به‌روزرسانی محتوای خود برای ارائه اطلاعات جدید یا محتوای به‌روز، محتوای خود را برای بازدیدکنندگان قابل استفاده‌تر و مفیدتر کنید.

5. تازگی کل سایت خود را بهبود بخشید

این یک واقعیت است: سایت های تازه رتبه بهتری دارند. اگر همه چیز یکسان باشد، گوگل اولویت بیشتری برای سایت هایی خواهد داشت که محتوای خود را مرتباً به روز می کنند

این یکی از دلایلی است که سایت های متروکه پس از چند سال رتبه خوبی ندارند، حتی برای مقالاتی که در غیر این صورت بسیار مفید خواهند بود.

اگر گوگل تشخیص دهد که سایت شما اخیراً به روز نمی شود، به رتبه بندی تمام صفحات سایت شما آسیب می رساند.

6. با حذف لینک های شکسته ارزش را نشان دهید

یکی از خسته کننده ترین بخش های محتوای قدیمی، یافتن لینک های شکسته است.

اغلب اوقات، منابع مفیدی که در مقاله اصلی به آنها پیوند داده اید، دیگر در دسترس نیستند. شاید وب سایت بسته شده باشد یا URL تغییر کرده باشد.

در هر صورت، به رتبه شما در گوگل لطمه می زند و شما را بیشتر در صفحه نتایج موتور جستجو پایین می آورد.

خوشبختانه، تعمیر لینک های شکسته شما خیلی سخت نیست.

7. افزایش تعداد دفعاتی که گوگل سایت شما را ایندکس می کند

همانطور که برای بهبود محتوای قدیمی که در وب سایت خود منتشر کرده اید تلاش می کنید، در واقع مزایایی را در کل مجموعه محتوا مشاهده خواهید کرد، نه فقط در مقالاتی که به روز کرده اید.

دلیل این امر این است که گوگل کل سایت شما را بررسی می کند تا آخرین به روز رسانی های شما را ببیند.

سپس از این به عنوان معیاری استفاده می‌شود که نشان می‌دهد چند وقت یک‌بار گوگل زمانی را برای خزیدن سایت شما اختصاص می‌دهد

8. برای کلمات کلیدی مناسب بهینه سازی کنید

این احتمال وجود دارد که هنگام انتشار پست اصلی خود به اندازه کافی تحقیق کلمات کلیدی انجام نداده باشید، یا شاید آن را به روش صحیح انجام نداده باشید.

در هر صورت، ممکن است متوجه شوید که محتوای قدیمی که منتشر کرده‌اید در واقع در کلمات کلیدی که انتظارش را نداشتید بهتر اجرا می‌شود.

به جای اینکه فقط تمرکز کلمه کلیدی را ثابت نگه دارید و به بهترین ها امیدوار باشید، می توانید اقدامات پیشگیرانه ای برای بهبود تمرکز کلمات کلیدی قطعاتی که ایجاد کرده اید انجام دهید.

می تونید برای پیدا کردن کلمات کلیدی هدف مناسب با کسب و کارتون ادرس سایتتون رو در سایت زیر وارد کنید تا این سایت کلمات کلیدی مناسب کسب و کار شما رو بررسی و در تب کلمات کلیدی که منوی اون رو در سمت چپ صفحه می تونید مشاهده کنید نمایش بده

Ubersuggest

9. محتوای خود را به اشتراک بگذارید و دوباره آن را تبلیغ کنید

اکنون که پست قدیمی خود را به روز کرده اید، وقت آن است که آن را مانند جدید بودن تبلیغ کنید.

برای شروع، مطمئن شوید که دکمه های اشتراک گذاری زیادی در صفحه دارید. این تضمین می کند که اگر مقاله در بین مخاطبان شما محبوب باشد، می توانید دامنه آن را گسترش دهید.

بدون دکمه های اشتراک گذاری، می توانید تمام پتانسیل هایی که پست شما برای ویروسی شدن دارد را از بین ببرید. اجازه ندهید این اتفاق بیفتد.

10. مشکلات مربوط به به‌روزرسانی‌های اخیر Google را برطرف کنید

هر سال حدود 600 به روز رسانی گوگل وجود دارد که هر کدام بر روی بهبود الگوریتم و تغییر فاکتورهای رتبه بندی برای تعدادی از سایت های مختلف تمرکز دارد.

آخرین به‌روزرسانی، یک به‌روزرسانی تأیید نشده با نام مستعار «فرد»، آسیب‌های گسترده‌ای به سایت‌هایی با مقالات کوتاه و محتوای مملو از کلمات کلیدی وارد کرد.

11. محتوای خود را برای بک لینک های بیشتر تغییر دهید

برای اینکه بیشترین تأثیر را از مقاله قدیمی ای که به روز می کنید داشته باشید، باید انواع محتوای متفاوتی را از کار اصلی که انجام داده اید ایجاد کنید.

به جای اینکه به عقب برگردید و اطلاعات جدید پیدا کنید، فقط تحقیقاتی را که قبلاً انجام داده اید تغییر دهید.

راه‌های بی‌شماری برای تغییر کاربری محتوای قدیمی‌تان وجود دارد، و من توصیه می‌کنم هر کاری که با آن راحت‌تر هستید را انجام دهید.

12.از ارزش محتوای قدیمی خود استفاده کنید.

یک دقیقه به این فکر کنید که چه مقدار از محتوای شما قدیمی است و چه مقدار از آن جدید است.

این احتمال وجود دارد که 90٪ یا بیشتر از کل محتوای شما بیش از چند ماه گذشته باشد. و هر دقیقه، ارزش آن را از دست می دهد زیرا تازه تر می شود.

راه حل این است که ارزش جدیدی به محتوای قدیمی خود تزریق کنید. آن پست های قدیمی در حال حاضر به عنوان منابع قوی ارزش دارند. شما تحقیق کرده اید و چیزی را خلق کرده اید که ارزشمند است.

به احتمال زیاد، شما حتی شروع به ایجاد بک لینک های زیادی برای محتوا کرده اید.

پس چرا اجازه بدیم هدر بره؟

در عوض، باید به دنبال به روز رسانی محتوا باشید.

گوگل به دنبال محتوای باکیفیت است، بنابراین حتی اگر سایت شما اخیراً به روز شده باشد، گوگل همچنان محتوای با کیفیتی را که سال ها پیش منتشر شده است ترجیح می دهد.

نتیجه گیری

اگر می خواهید سئوی خود را تقویت کنید، به دنبال به روز رسانی محتوای قدیمی خود نباشید.

این بهترین راه برای افزایش ترافیکی است که وب سایت شما از موتورهای جستجو دریافت می کند، و تضمین می شود که بهبود زیادی در رتبه بندی محتوای شما ایجاد می کند.

برای شروع، محتوای جدید قانع کننده ای ایجاد کنید تا به مقالات قدیمی خود اضافه کنید. منابع جدید را وارد کنید، پیوندهای شکسته را در سایت خود پاک کنید و چند رسانه ای را در آن قرار دهید.

همچنین باید برای بهبود دقت محتوای خود تلاش کنید و مطمئن شوید که با جدیدترین و حیاتی ترین اطلاعات به روز است.

وقتی محتوا را تازه‌سازی کردید، مطمئن شوید که تمام جدیدترین الزامات به‌روزرسانی‌های الگوریتم Google را برآورده می‌کند.

با استفاده مجدد از آن در انواع مختلف رسانه، دامنه دسترسی مقاله خود را گسترش دهید و حتی کلمات کلیدی که برای آنها بهینه شده است را تغییر دهید.

پس از به‌روزرسانی محتوا، زمان اشتراک‌گذاری مجدد آن فرا رسیده است. سعی کنید آن را به همان روشی که قبلاً انجام دادید تبلیغ کنید و ارزش جدید را به خوانندگان و طرفداران به طور یکسان نشان دهید.

با این مجموعه کامل از به‌روزرسانی‌ها برای محتوای قدیمی‌تان، می‌خواهید برای تمام قطعات قدیمی‌تری که فراموش کرده‌اید، نیروگاهی برای بهبود موتور جستجو ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *