چرا وردپرس

خانه » چرا وردپرس

چرا وردپرس

هانت بر ایجاد وب‌سایت‌های سفارشی متمرکز است.  ما از قالب‌های آماده استفاده نمی کنیم. تیم هانت تجربه اتصال سیستم های حسابداری، انبارداری و انواع سیستم های سفارشی را به سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارد.

تیم ما قادر به طراحی سایت شرکتی،  طراحی سایت فروشگاهی و هر نوع سایت سفارشی است.

ویژگی های سیستم مدیریت محتوای وردپرس

اثبات شده است. وردپرس پرکاربردترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است و بیش از هفت سال است که این عنوان را در اختیار دارد. این کاخ سفید، شرکت والت دیزنی، بی‌بی‌سی آمریکا، سونی موزیک و بسیاری از موارد دیگر را تامین می‌کند. به طور کلی، بیش از 40٪ از تمام وب سایت های فعال، ~ 65٪ از تمام سایت های مبتنی بر CMS بر روی پلت فرم هستند. وردپرس از سال 2003 در دسترس بوده و از آن زمان برای رشد و بلوغ استفاده کرده است.

راحتی در استفاده. اگر افراد غیر فنی مدیریت سایت و حفظ محتوا را بر عهده بگیرند، وردپرس رابط کاربری ساده‌تری دارد و استفاده از آن راحت‌تر است. و از آنجایی که در وب بسیار رایج است، احتمالاً بسیاری قبلاً از آن استفاده کرده اند (به علاوه ساده است)، آموزش کارکنان و به روز رسانی نسیم.

قابلیت سفارشی سازی با یک پایگاه کد منبع باز و اکوسیستم گسترده ای از منابع، ما می توانیم وردپرس را مطابق با نیازهای منحصر به فرد مشتریان خود سفارشی کنیم.

چند کاربره. مدیریت محتوا می تواند در یک یا دو نفر متمرکز شود یا بین یک تیم بزرگتر توزیع شود.

سازگاری با موتورهای جستجو. ویژگی‌هایی مانند ابرداده تولید شده به‌طور خودکار، بهینه‌سازی تصویر مناسب برای موبایل، و پشتیبانی داخلی پیوند ثابت، به سایت‌های وردپرس برتری در فضای سئو می‌دهد.

مقرون به صرفه. به جای صرف هزینه برای هزینه های مجوز، سرمایه گذاری شما به نفع سازمان شما است. خود وردپرس به صورت رایگان قابل استفاده است. (البته هزینه هایی برای میزبانی، پلاگین ها، آژانس برای ایجاد سایت و نگهداری وجود دارد.).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *