ویژگی های یک وب سایت شرکتی موفق

خانه » ویژگی های یک وب سایت شرکتی موفق

ویژگی های یک وب سایت شرکتی موفق

وب سایت شرکتی شما اگر به درستی استفاده شود یک ابزار بازاریابی فوق العاده قدرتمند است. برای اینکه وب سایت شرکت خود را به یک وب سایت موفق تبدیل کنید، به ویژگی های که در این مقاله از آنها یاد شده توجه داشته باشید.

1. باید سازگار با موبایل باشد

همانطور که می دانیم، میلیاردها نفر در سراسر جهان از دستگاه های تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند. بنابراین، اگر انتظار دارید که وب سایت شما توسط این کاربران تلفن همراه بازدید شود، وب سایت شما باید سازگار با موبایل باشد. به عبارت دیگر، وب سایت شما باید دارای طراحی ریسپانسیو باشد، بنابراین برای دستگاه های موبایل و دسکتاپ بهینه شده است.

2. اطلاعات باید به شیوه ای منظم ارائه شود

داشتن اطلاعات زیاد خوب است. با این حال، برای افزایش قابلیت استفاده کلی از وب سایت، اطلاعات موجود باید به طور کامل مرتب شوند. باید دقت ویژه ای داشته باشید تا اطلاعات موجود در وب سایت خود را عاقلانه مرتب و دسته بندی کنید. نکته کلیدی این است که وب سایت شما کاربر محور باشد.

3. بارگذاری وب سایت شما نباید زیاد طول بکشد

اگر بارگذاری وب سایت شما بیش از 5 ثانیه طول بکشد، بازدیدکنندگان به جای دیگری خواهند رفت. به فکر خودت باش؛ به عنوان یک کاربر مدرن اینترنت، ترجیح می دهید وب سایت ها با سرعت برق بارگذاری شوند. به سختی می توانید زمانی را برای هدر دادن در هنگام مرور اینترنت تلف کنید – همین امر در مورد بازدیدکنندگان شما نیز صدق می کند! اگر وب سایت شما در هنگام بارگذاری عقب افتاد، باید فوراً آن را بازسازی کنید.

4. سازگاری عالی با مرورگر

اگرچه این امر اجباری است، اما تعداد شگفت انگیزی از مشاغل اغلب سازگاری مرورگر را نادیده می گیرند. اگرچه اکثر مرورگرهای وب پیشرو تقریباً هر وب سایت را به آرامی باز می کنند، ممکن است احتمال وجود ناهماهنگی در رابط کاربری وجود داشته باشد. بنابراین، بهتر است قبل از راه اندازی رسمی، سازگاری وب سایت خود را با تمام مرورگرهای وب اصلی بررسی کنید.

5. ناوبری صاف

کاربران اینترنت امروزی خواستار ناوبری روان از هر وب سایتی هستند که بازدید می کنند. یک رابط کاربری آسان با گزینه های ناوبری ساده می تواند یک رویکرد واقعا هوشمندانه در این مورد باشد. ناوبری باید آسان و سریع باشد. اگر می خواهید یک تجربه کاربری راحت ارائه دهید، همیشه بهتر است تعداد محدودی از آیتم ها در منوها وجود داشته باشد.

6. طراحی ساده

طراحی کلی وب سایت باید ساده، تمیز و مدرن باشد. صفحه اصلی را شلوغ و نامرتب نکنید. در عوض، به یک صفحه اصلی تمیز و ساده بسنده کنید که اطلاعات ضروری را به وضوح و جذاب نشان می دهد. از یک طرح رنگی آرامش بخش استفاده کنید. بهتر است از پیام های بازشو مزاحم و پخش خودکار ویدیوها خودداری کنید. کاربران واقعاً آنها را دوست ندارند.

7. باید تعاملی باشد

یک وب سایت شرکتی موفق بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا با آن تعامل داشته باشند. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای انجام این کار استفاده از فرم‌های قابل پر کردن است. فرم ها می توانند تعامل را افزایش دهند و مهمتر از آن، می توانند سرنخ های بیشتری برای کسب و کار مربوطه ایجاد کنند.

وب سایت کسب و کار خود را با دقت مرور کنید و بررسی کنید که آیا ویژگی های ذکر شده در بالا را دارد یا خیر. اگر همه چیز در مسیر درست باشد، می توانید بهترین بازده را از سرمایه گذاری در وب سایت انتظار داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *