خرید دوربین مداربسته داهوا از پرشیا سیستم

خانه » خرید دوربین مداربسته داهوا از پرشیا سیستم
دوربین داهوا

خرید دوربین مداربسته داهوا از پرشیا سیستم

امروزه برای گسترش امنیت در جوامع، سیستم‌های امنیتی گوناگونی توسط شرکت‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود. دوربین مدار بسته داهوا یکی از این وسایل کاربردی است که بنا به نحوه عملکرد و مکان قرارگیری در انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شود. دوربین مداربسته داهوا یکی از برترین دوربین‌ها با ضبط تصاویر باکیفیت بالا در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دوربین نیز دارای انواع مختلف با فناوری‌های متفاوتی است. برای اینکه با این محصول پرطرف‌دار بیشتر آشنا شوید و به جذابیت ‌های موجود در آن پی ببرید، با ما همراه شوید.

انواع دوربین مدار بسته

دوربین ‌های مدار بسته در انواع مختلفی با توجه به نوع نیاز کاربران، طراحی و به بازار ارائه می‌شوند. دوربین‌های مدار بسته از لحاظ کارایی به دو دسته امنیتی و نظارتی و از نظر محل نصب به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم می‌شوند. تعدادی از دوربین‌های مدار بسته با نام‌های دام، باکس، مینیاتوری و بولت با قابلیت استفاده در محیط‌های داخلی و خارجی هستند.

دوربین داهوا

شرکت داهوا از سال 2001 فعالیت خود را از سرزمین چین در زمینه سیستم ‌های امنیتی آغاز کرد. برند داهوا برای اولین بار، موفق به طراحی و تولید سیستم ضبط کننده دیجیتال ویدیویی (DVR) هشت کاناله با زمان واقعی (Real Time) شد. در سال‌های بعد با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته توانست این سیستم ضبط کننده را ارتقا بخشد. شرکت داهوا تولید دوربین‌های مدار بسته با گواهی‌نامه ISO9001 را از سال 2006 به صورت رسمی آغاز کرد و در عرض کمترین زمان به یکی از برترین برندهای سیستم‌های امنیتی تبدیل شد. دوربین مداربسته داهوا در مکان‌های مختلفی از جمله مراکز کنترل ترافیک، مدارس و جاده‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع دوربین داهوا

دوربین مداربسته داهوا همانند دیگر دوربین‌ها دارای انواع مختلفی بوده که هر کدام بنا به کاربری مخصوص خود در مکان‌های مختلفی به کار گرفته می‌شوند. برای شناخت بیشتر انواع دوربین داهوا و داشتن انتخاب درست در خرید داهوا، انواع مدل‌ها را با توضیحات مختصر ارائه می‌دهیم.

دوربین مدار بسته شبانه‌روزی

این نوع دوربین همانطور که از اسمش معلوم است، در هر زمان از روز می‌تواند قابل استفاده قرار گیرد و نوع نور بر کیفیت تصاویر ضبط شده تأثیری ندارد. به همین دلیل برای استفاده در محیط‌های خارجی بسیار کاربردی و ایده‌آل هستند. حتی این نوع دوربین می‌تواند تصاویر را به دو گونه سیاه و سفید و رنگی ضبط کند.

دوربین مدار بسته با کیفیت HD

این نوع دوربین در وضوح تصویری متغیر در بازه 720 تا 4K پیکسلی طراحی شده و هر کدام بنا به کیفیتی که دارند، قیمت متفاوتی هم برایشان تعریف شده است. این دوربین مداربسته داهوا در دسته دوربین‌های مدار بسته دام و بولت قرار می‌گیرد.

دوربین مدار بسته مادون قرمز

این دوربین به دلیل وجود تکنولوژی مادون قرمز در آن، برای استفاده در زمان شب بسیار مناسب بوده و قدرت دید در شب دارد. همچنین اگر محیط مه‌آلود نیز باشد، این دوربین به راحتی توانایی ثبت تصاویر را خواهد داشت. بنابراین با توجه به این ویژگی‌ها، برای استفاده در محیط‌های خارجی گزینه مناسبی می‌توان در نظر گرفت.

فناوری‌ها و جذابیت دوربین مداربسته داهوا

دوربین‌های مدار بسته داهوا بنا به تکنولوژی‌هایی که در آن‌ها به کار رفته‌اند، آن‌ها را به یک محصول جذاب و منحصر بفرد برای کاربران تبدیل کرده‌اند. تعدادی از این فناوری‌ها را برای شناخت بیشتر  و خرید داهوا، با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

فناوری 4K

در دوربین‌های تحت شبکه IP و HDCVI داهوا، فناوری 4K بیشتر به چشم می‌خورد. همانطور که می‌دانید وضوح تصویر 4K در ابزار دیجیتالی باعث افزایش کیفیت و شفافیت تصویر می‌شود.

فناوری IVS

فناوری IVS (Intelligent Video Surveillance System) در کل برای آنالیز محیط به کار می‌رود. دوربین‌هایی که این سیستم هوشمند را دارند، بسیار سریع می‌توانند حرکت دوربین را تشخیص دهند. از دیگر مزایای وجود این فناوری می‌توان به تشخیص اشیای گمشده و رها شده، تشخیص چهره، شمارش افراد اشاره کرد. شایان ذکر است که دوربین‌ مداربسته داهوا با بالاترین کیفیت این فناوری را به کار می‌گیرد؛ با وجود چنین تکنولوژی‌ای، این دوربین‌ در همه محیط‌ها چه مسقف و چه باز، کاربرد دارد.

فناوری Business Analytics

این فناوری برای محیط‌های پرتردد بسیار کاربردی بوده و از طریق آن می‌توان به تعداد افراد و تشخیص میزان حرارت پی برد.

فناوری Auto Tracking

این تکنولوژی در دوربین‌های مدار بسته PTZ به کار گرفته شده است. وجود چنین فناوری‌ای باعث ایجاد بزرگ‌نمایی در تصویر می‌شود.

فناوری Starlight

وجود چنین فناوری‌ای باعث ضبط تصاویر در محیط‌هایی با روشنایی کم می‌شود.

فناوری +H.256

برای صرفه‌جویی بیشتر در استفاده از پهنای باند و افزایش فضای ذخیره‌سازی داده‌ها، شرکت داهوا از فناوری +H.256 بهره می‌گیرد. قابل ذکر است که این تکنولوژی کیفیت تصاویر را پایین نمی‌آورد.

فناوری HDCVI

این فناوری برای رابط گرافیکی با رزولوشن بالا به کار می‌رود و عملکرد آن به صورت گرافیکی مرکب است. امکان انتقال تصاویر توسط کابل کواسیکال انجام می‌گیرد که باعث می‌شود تصاویر، با کیفیت HD به راحتی از طریق بردهای طولانی ارسال شوند. نکته‌ قابل توجه برای این فناوری این است که تکنولوژی HDCVI را خود شرکت داهوا ارائه نموده است.

پرشیا سیستم نماینده دوربین مداربسته داهوا

دوربین داهوا

دوربین‌های مدار بسته برای افزایش امنیت در مکان‌های مختلف از جمله جاده‌ها، داخل شهرها، ساختمان‌ها و سازمان‌ها به کار می‌روند. شرکت داهوا هم به دلیل به کارگیری فناوری‌های خلاقانه و نوآورانه در دوربین‌های مدار بسته خود باعث شده است تا به شهرت جهانی برسد. وجود تکنولوژی‌های هوشمند برای ذخیره‌سازی داده‌ها، تشخیص چهره، تشخیص اشیای گمشده، ارسال تصاویر با کیفیت بالا از جمله مواردی هستند که می‌توان در دوربین مداربسته داهوا به آن‌ها  اشاره کرد.

برای اینکه به محصولات داهوا به خصوص دوربین مداربسته داهوا به راحتی دسترسی پیدا کنید و خرید داهوا را برای سیستم امنیتی در اولویت قرار دهید، شرکت پرشیا سیستم به عنوان ارائه دهنده دوربین مداربسته داهوا، یکی از قابل اعتمادترین نماینده‌ها در زمینه عرضه سیستم‌های امنیتی است.

این متن تبلیغی و یا به اصطلاح رپورتاژ بوده و هانت هیچ مسئولیتی در مورد صحت اطلاعات درج شده در این رپورتاژ آگهی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *