MOZ چیست؟

خانه » MOZ چیست؟

MOZ چیست؟

MOZ یک شرکت بزرگ SEO است که با هدف اجرای بهتر و موفق کمپین های تبلیغاتی راه اندازی شده است. در این مقاله به شما خواهیم گفت که MOZ چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک استراتژی بازاریابی دیجیتال قدرتمند است که به کسب و کار شما کمک می کند تا ترافیک ارزشمندی را به دست آورد

Moz چیست؟

رند فیشکین و جیلیان موسیگ در سال 2004 ماز را به عنوان یک شرکت متمرکز بر سئو تاسیس کردند. فیشکین Moz را ایجاد کرد تا به مشاغل کمک کند سئو را در برنامه های بازاریابی دیجیتال خود ادغام کنند. Moz به عنوان یک وبلاگ به نام SEOmoz شروع به کار کرد تا کارشناسان تحقیقات و ایده های خود را به اشتراک بگذارند.

با محبوبیت بیشتر SEOmoz، آنها به یک شرکت مشاوره تبدیل شدند. در سال 2013، SEOmoz به Moz تغییر نام داد و شروع به تمرکز بر ارائه خدمات و ابزارهای SEO برای کمک به رشد کسب و کار کرد.

محصولات Moz

Moz دو محصول را برای کمک به کسب و کارها در کمپین های سئو ارائه می دهد. بیایید نگاهی عمیق به آنچه آنها ارائه می دهند بیندازیم.

1. Moz Pro

Moz Pro یک ابزار همه کاره است که به کسب و کارها کمک می کند تا جنبه های متعددی از کمپین SEO خود را مدیریت کنند.

Moz Pro به شما کمک می کند مخاطبان خود را بهتر درک کنید. وقتی بازدیدکنندگان به سایت شما می آیند، بینشی در مورد اینکه چگونه به آنجا رسیده اند به دست می آورید.

این ابزار به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چگونه افراد برای کسب و کار شما جستجو می کنند. کلمات کلیدی را بهتر درک خواهید کرد که مخاطبان شما برای یافتن محصولات یا خدمات شما استفاده می کنند. هنگامی که می دانید مخاطبان شما از چه چیزی برای یافتن کسب و کار شما استفاده می کنند، می توانید برای آن کلمات کلیدی رتبه بندی کنید.

با Moz Pro، می توانید ببینید که آیا کمپین شما برای مخاطبان شما کارساز است یا خیر. این ابزار  به شما امکان می دهد تا نحوه رتبه بندی خود را برای کلمات کلیدی خاص پیگیری کنید. همچنین می توانید خود را یا دیگران مقایسه کنید

Moz Pro رباتهایی برای خزیدن و پیدا کردن مشکلات وب سایت در اختیار شما قرار می دهد. خزنده Moz Pro دائماً سایت شما را بررسی می کند تا مشکلات را جستجو کند. این ابزار سایت شما را می خزد تا به دنبال خطاها بگردد و به محض اینکه خطاها را پیدا کرد، آنها را گزارش کند. این ابزار  به شما کمک می کند تا خطاها را سریع و کارآمد برطرف کنید.

Moz Pro همچنین ویژگی هایی مانند بهینه سازی صفحه و فرصت های پیوند را ارائه می دهد. آنها ابزارهای متعددی را برای کمک به موفقیت برنامه سئو شما ارائه می دهند.

هزینه Moz Pro

هزینه Moz Pro براساس نوع طرح شما و انتخاب پرداخت ماهانه یا سالانه متفاوت است. قیمت پلن از 99 تا 999 دلار در ماه برای برنامه های ماهانه و 79 تا 799 دلار در ماه برای برنامه های سالانه متغیر است.

2. Moz Local

کسب و کارهای محلی در نتایج جستجو نسبت به سایر مشاغل رتبه متفاوتی دارند. Moz Local دیگر نرم افزار Moz است که برای کمک به کسب و کارهای محلی برای بهینه سازی فهرست خود تمرکز دارد.

ابتدا باید فهرست کسب و کار خود را با گوگل یا فیسبوک تأیید کنید. این فهرست‌های محلی بخش مهمی از سئو هستند، زیرا مخاطبان شما چگونه کسب و کار شما را پیدا می‌کنند.

پس از تکمیل، Moz local فهرست کسب و کار شما را تکمیل می کند. پس از آماده شدن لیست شما، Moz لیست شما را برای توزیع آماده می کند و سپس آن را در بین موتورهای جستجو توزیع می کند. این موتورهای جستجو سایت شما را فهرست می کنند و مشتریان جدید آن را پیدا می کنند.

با Moz Local، می توانید بین دو بسته برای مشاغل محلی یکی را انتخاب کنید.

Moz Local برای مشاغل کوچک

Moz Local یک گزینه عالی برای مشاغل کوچک با 1 تا 99 مکان است. Moz Local بهینه سازی فهرست کسب و کار شما را آسان می کند. آنها فقط کاری می کنند که شما داده ها را یک بار برای هر مکان پر کنید. بقیه اطلاعات برای شما خودکار است.

این اطلاعات را به موتورهای جستجو و دایرکتوری هایی می فرستد که مخاطبان شما بیشتر از آنها استفاده می کنند. فرآیند اتوماسیون انجام تغییرات سریع یا رفع خطاها را در تمام لیست های محلی شما آسان می کند. این کار شما را از تکرار کار یا کپی لیست ها جلوگیری می کند.

Moz Local یک راه عالی برای ایجاد اعتماد بین مخاطبان است. این به شما کمک می کند تا از فراموش کردن داده ها یا ارسال داده های نادرست جلوگیری کنید. این اعتماد شما را به موتورهای جستجو افزایش می دهد و باعث می شود که آنها شما را به عنوان یک منبع محلی قانونی ببینند.

به‌عنوان یک کسب‌وکار محلی، بررسی‌ها نقش مهمی دارند. با Moz Local، زمانی که شخصی کسب و کار شما را در یک سایت محبوب بررسی می کند، اعلان هایی دریافت می کنید که به شما فرصت می دهد فوراً پاسخ دهید. این به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را در یک نور مثبت بدرخشید.

Moz Local for Enterprise

Moz Local همچنین یک گزینه Enterprise را برای مشاغلی با بیش از 100 مکان ارائه می دهد. این برنامه بر پیاده سازی راه حل های خودکار بیشتر برای کمک به جلوگیری از کارهای تکراری تمرکز دارد. وقتی بیش از 100 مکان دارید، اتوماسیون بخش مهمی است که به کسب و کار شما اجازه می دهد تا روی کارهای مهم تر تمرکز کند.

قیمت گذاری Moz Local

بسته های Moz Local Business و Enterprise همان قیمت را دارند. نوع طرحی که نیاز دارید هزینه شما را تعیین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *