7 اشتباه سئو که از رشد وب سایت جلوگیری می کند؟

خانه » 7 اشتباه سئو که از رشد وب سایت جلوگیری می کند؟

7 اشتباه سئو که از رشد وب سایت جلوگیری می کند؟

سئو به یکی از نیازهای کسب و کارها تبدیل شده و برای همه کسانی که وب سایت دارند شناخته شده است. در این مقاله به معرفی 7اشتباه مهلک سئو پرداخته ایم.

شماره 1: بررسی نکردن تلاش‌های سئوی خود

آیا تلاش های سئوی خود را دنبال می کنید؟ عدم توجه دقیق به دستاوردها یا فقدان آنها می تواند یک اشتباه جدی باشد که افراد بسیار زیادی مرتکب آن می شوند. علاوه بر این، توجه نکردن به کلمات کلیدی که در حال تبدیل در مقابل آنهایی هستند که فقط ترافیک ناخواسته را به ارمغان می آورند نیز می تواند یک مشکل بزرگ باشد.

گوگل آنالیتیکس ابزارهای گزارش دهی متنوعی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند تعیین کنید چه کلمات کلیدی و عبارات دم بلندی ترافیک را به صفحه شما وارد می کنند – اصطلاحاتی که تبدیل می شوند. توجه به این معیار می تواند به شما امکان دهد عباراتی با ترافیک کمتر را که ارزش تبدیل بالاتری دارند، هدف قرار دهید.

شماره 2: فراموش کردن بهینه سازی برای جستجوی محلی

مهم است که بهینه سازی را برای جستجوی محلی هم انجام بدهید. انجام این کار به ایجاد نسبت بهتری از ترافیک هدفمند کمک می کند که شامل افرادی می شود که در محله شما زندگی می کنند یا کار می کنند و به کالاها یا خدماتی که ارائه می کنید نیاز دارند.

شماره 3: بهینه سازی برای کلمات کلیدی اشتباه

اشتباه دیگری که بسیاری از افراد در مورد سئو مرتکب می شوند، بهینه سازی کلمات کلیدی اشتباه است. برای یک لحظه راجع به آن فکر کنید. به راحتی می توان ترافیک زیادی را به وب سایت خود هدایت کرد، اما اگر ترافیک مورد نظر شما نباشد، این روند واقعاً مهم نیست.

تدریس خصوصی سئو

در عوض، به دنبال کلمات کلیدی باشید که افرادی را که قصد خرید دارند، هدف قرار دهند – نه فقط کسانی که به دنبال اطلاعات یا مشاوره رایگان هستند. به طور مداوم محتوایی را منتشر کنید که مشتری شما را از طریق قیف هدایت می کند و شامل آن کلمات کلیدی برنده می شود. گاهی اوقات مهم این نیست که بیشترین ترافیک را به سایت خود داشته باشید، بلکه به این موضوع مربوط به نوع ترافیکی است که در نهایت به یک مشتری وفادار تبدیل می شود.

شماره 4: بهینه سازی تصاویر

بسیاری از متخصصین SEO فراموش می کنند که تصاویر را با تگ های alt و فایل هایی با نام مناسب بهینه کنند. نه تنها انجام این کار فوق العاده آسان است، بلکه می تواند به معنای تقویت کمی برای SERP شما باشد. البته، زمانی که نوبت به دست آوردن بهترین مزیت از این عمل به میان می‌آید، باید چند روش مختلف را در نظر گرفت. قبل از اجرای این فرآیند در سایت خود مطمئن شوید که ابتدا کمی تکالیف را انجام داده اید و از تمام دستورالعمل ها پیروی می کنید.

شماره 5: بیش از حد متکی به محتوای خوب بمانید

شاید یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مردم در مورد سئو مرتکب می شوند این است که بیش از حد به محتوای خوب متکی نیستند. به نظر می رسد که آنها یا محتوای کافی ندارند یا به سادگی آنچه که دارند ضعیف نوشته شده است.

با فکر کردن به آنچه مشتری هدف شما ممکن است در موتور جستجویی مانند گوگل تایپ کند، شروع کنید. سپس محتوایی بنویسید که حاوی اطلاعات مورد نیاز آنها باشد، در حالی که کلمات کلیدی و عبارات هدف را می پاشید. این یک راه عالی نه تنها برای بهبود بهینه سازی سایت شما، بلکه ایجاد اعتماد با مشتریان است. یک مسئله بزرگ دیگر؟ فراموش کردن استفاده از متن لنگر برای پیوندهای داخلی.

شماره 6: نداشتن توضیحات متا و برچسب های عنوان منحصر به فرد

آخرین باری که به تگ های عنوان و توضیحات متا خود نگاهی انداختید چه زمانی بود؟ اگر شما هم مثل اکثر مردم هستید، مدت زیادی گذشته است. در واقع، ممکن است هرگز نسخه‌های تولید شده خودکار را با نسخه‌های بهینه‌شده سفارشی تغییر نداده باشید.

در عوض، انتخاب کنید که یک کلمه کلیدی منحصر به فرد در هر صفحه سایت داشته باشید. راه های مختلفی برای درج نام شرکت خود بدون تکرار وجود دارد. از کلمه یا عبارت مورد نظر خود در عنوان و توضیحات متا استفاده کنید. و برای وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک، هرگز به سایت خود اعتماد نکنید که بهترین عنوان یا توضیحات متا را برای محصولات جداگانه ایجاد می‌کند. همیشه آنها را سفارشی بنویسید، تجزیه و تحلیل خود را ارزیابی کنید و در صورت لزوم تنظیم کنید.

شماره 7: نادیده گرفتن فرصت پست مهمان

یکی دیگر از پیروزی های آسان دیجیتال مارکتینگ، فرصت های پست مهمان است. متأسفانه، بسیاری از مردم این را به عنوان راهی برای جلب توجه به برند خود و افزایش کمی بک لینک به وب سایت خود نادیده می گیرند.

با این حال، مهم است که با این مورد خیلی اسپم نگیرید. وبلاگ های درجه یک را جستجو کنید که مخاطبان مشترکی با بازار هدف شما دارند و محتوای با کیفیت ارائه می دهند. همچنین از تمرین زیاده روی نکنید. گوگل به سایت هایی که لینک های ورودی بیش از حد اصلی را در مدت زمان کوتاهی ارسال می کنند، اخم می کند.

نتیجه

برای نتیجه گیری، چند کار کوچک وجود دارد که می توانید برای کمک به بهبود رتبه کلی SEO خود انجام دهید. تعداد زیادی از متخصصین سئو به نکاتی که در این مقاله گردآوری شده توجه نمی کنند!

در هانت، ما می دانیم که برای بهبود موثر ترافیک و تبدیل ها چه چیزی لازم است. به عنوان یک شرکت بازاریابی دیجیتال باتجربه، ما اینجا هستیم تا به شما در رفع تمام نیازهای بهینه سازی موتور جستجو کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *