فعال شدن قابلیت اسکرول بی نهایت در جستجوی موبایل گوگل

خانه » فعال شدن قابلیت اسکرول بی نهایت در جستجوی موبایل گوگل

فعال شدن قابلیت اسکرول بی نهایت در جستجوی موبایل گوگل

جستجوی Google در تلفن همراه با پیمایش مداوم در حال به روز شدن است ، که وقتی کاربران به پایین صفحه حرکت می کنند ، به طور خودکار نتایج بیشتری را نشان می دهد.

گوگل در بیانیه ای اعلام کرد:

در Google ، ما همیشه در حال بررسی راه های جدیدی هستیم تا به مردم کمک کنیم سریع و آسان آنچه را که بدنبال آن هستند پیدا کنند. در اوایل سال جاری، ما طراحی مجدد صفحه نتایج جستجو را در تلفن همراه راه اندازی کردیم تا تجربه ای مدرن تر داشته باشیم که اسکن و پیمایش آسان تر شود.

برای جستجوگران این یک ارتقاء جذاب به شمار می رود چرا که اکنون می توانند در لیست تقریباً بی پایان نتایج جستجوی موبایل محتوای مناسب خود را سریعتر و آسان تر پیدا کنند.

پیش از این ، SERP های تلفن همراه گوگل از نزدیک به قالب “ده پیوند آبی” که از جستجوی دسکتاپ ایجاد شده بود ، پایبند بودند.

فقط به جای نمایش لیست صفحه بندی شده در پایین نتایج ، یک صفحه جستجوی تلفن همراه دکمه “بیشتر ببینید” را نمایش می دهد.

ضربه زدن روی آن دکمه در تلفن همراه معادل کلیک بر روی صفحه دو نتایج جستجوی دسکتاپ است.

در حال حاضر ، دکمه “بیشتر ببینید” برای همیشه از بین نرفته، اما گوگل می گوید که جستجوگران می توانند قبل از فعال کردن “بسیاری دیگر” نتایج را مرور کنند.

این تغییر می تواند برای ناشران بسیار مفید باشد ، زیرا همه ما می دانیم که صفحه دوم Google تقریباً به اندازه صفحه اول ترافیک ندارد.

گوگل می گوید افرادی که به دنبال اطلاعات هستند ممکن است تا چهار صفحه اول نتایج جستجو پیش بروند.

با توجه به آماری که در سال 2020 منتشر شده، بعید است که کاربران بر روی نتایجی که بعد از صفحه اول مشاهده می کنند، کلیک کنند. با توجه به این آمار CTR نتایج صفحه دوم کمتر از 1 است.

به شما توصیه می کنم مقاله زیر را نیز مطالعه کنید:

CTR چیست؟

اینکه چرا مردم روی صفحه دو کلیک نمی کنند نتایج نامشخص است ، اما می تواند به کیفیت درک شده محتوا که به صفحه اول نرسیده است ، ارتباط داشته باشد.

با پیمایش مداوم در تلفن همراه ، تقریباً همه نتایج اکنون نتایج صفحه یک هستند.

این تغییر می تواند این توهم را ایجاد کند که کاربر صفحه اول SERP ها را ترک نکرده و منجر به این می شود که URL هایی را که در غیر اینصورت نداشتند ، کشف کرده و روی آنها کلیک کند.

قابلیت اسکرول بی نهایت یک رابط کاربری است که برای برنامه هایی مانند TikTok و صفحه جستجوی اینستاگرام روی موبایل بسیار عالی عمل کرده است و این جریان بی پایان محتوا افراد را ساعت ها در برنامه نگه می دارد.

با طراحی مشابهی که در جستجوی Google اعمال شده پیمایش در نتایج گوگل آسان و بهتر شده است.

وب سایت هایی که در صفحه دوم Google (و پایین تر) رتبه بندی می شوند ممکن است در نتیجه این به روز رسانی، شاهد افزایش ترافیک خود باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *