google dance چیست؟

خانه » google dance چیست؟
الگوریتم GOOGLE DANCE

google dance چیست؟

گوگل دنس (Google Dance)، یکی از الگوریتم های گوگل برای پیدا کردن موقعیت قرار گیری صفحات سایت در نتایج است. گوگل برای این کار جایگاه صفحات را در نتایج بارها جابجا می کند تا موقعیت بر حق آن صفحه را پیدا کند.

به عبارت دیگر، Google Dance زمانی اتفاق می‌افتد که Google شروع به مشاهده صفحه شما کرده و به آن در لیست نتایج (SERP = صفحه نتایج موتور جستجو) فرصت می دهد.

رقص گوگل چرا اتفاق می افتد

زمانی که یک صفحه به تازگی منتشر شده جایگاه شما در نتایج بسیار پایین است مثلا موقعیت صدم. گوگل دنس کاری می کند که یک شبه وارد صفحه دوم نتایج شوید تا رفتار کابران را در قبال صفحه سایت شما بسنجد. اگر الگوریتم گوگل دنس بیند که افراد روی صفحه سایت شما کلیک کرده و وقت خود را صرف خواندن صفحات وب سایت شما و یا دیگر صفحات می کنند، در آن صفحه به شما امتیازهایی می دهد و این امتیاز را با رقبا مقایسه می کند تا محل قرارگیری فعلی صفحه سایت شما را مشاهده کند. در بعضی مواقع نیز گوگل صفحه وب سایت شما را بدون اینکه هیچ فاکتور رتبه بندی دیگری تحت تأثیر آن قرار گیرد فقط برای دیدن آنچه اتفاق می افتد، تغییر می دهد.

در بخش آموزش رایگان سئو می توانید بیشتر در مورد سئو (SEO) اطلاع کسب کنید. برای تدریس خصوصی سئو نیز می توانید از هانت کمک بگیرید.

به گوگل دنس اهمیت بدهید

حال که می دانید گوگل دنس چیست باید با نوشتن مقاله های کپی نشده و باب میل کاربران، کاربران را به سایت خود جذب کنید. سعی کنید با گذاشتن تصاویر و ویدیو در بین هر پاراگراف از خسته شدن کاربر جلوگیری کنید. سعی کنید از قدرت پادکست و ویدیو بهره ببرید. بسیاری از کاربران به جای خواندن دوست دارند بشوند و یا حتی ببینند. ساخت یک ویدیو کامل برای هر مقاله و یا ضبط پادکست می تواند به جذب این طیف از کاربران کمک کند.

در لابه لای محتوای مقاله حتما از مقالات مرتبط با مقاله خود یاد کنید مانند مثال زیر:

در بخش الگوریتم های سئو با دیگر الگوریتم های موثر بر چیدمان نتایج گوگل آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *