هوک (hook) در وردپرس

خانه » هوک (hook) در وردپرس
تفاوت اکشن و فیلتر در وردپرس

هوک (hook) در وردپرس

هوک (Hook) یک اصطلاح عمومی در وردپرس است که به محل کدهایی اطلاق می شود که می توانید کد خود را به آنها اضافه کنید و یا عملکردهای وردپرس را تغییر بدهید.  دو نوع قلاب یا هوک در وردپریس وجود دارد وجود دارد: اقدامات و فیلترها.

قلاب اکشن در وردپرس

یک اکشن وردپرس در زمان مشخص اجرا می گردد و به شما ایین امکان را می دهد تا عمل خاصی بر روی هسته وردپرس انجام بدهید. این می تواند شامل مواردی مانند ایجاد ویجت در هنگام راه اندازی یا ارسال یک توییت بعد از انتشار یک پست باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به شما توصیه می کنم مقاله زیر را نیز مطالعه نمایید:

اکشن در وردپرس چیست؟

قلاب فیلتر در وردپرس

یک فیلتر در وردپرس به شما امکان می دهد داده های وردپرس را قبل از ارسال به پایگاه داده یا مرورگر دریافت و اصلاح کنید. برخی از نمونه های فیلترها شامل شخصی سازی نحوه نمایش پست ها یا اضافه کردن کد های سفارشی به انتهای یک پست می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به شما توصیه می کنم مقاله زیر را نیز مطالعه نمایید:

فیلتر در وردپرس چیست؟

تفاوت اکشن و فیلتر در وردپرس

در ابتدا ، ممکن است کمی مفهوم این دو قلاب وردپرس برای شما نامفهوم باشد. که فرق یک اکشن با یک فیلتر در چیست؟ تفاوت مهم این این دو این است که وقتی با یک فیلتر کار می کنید ، می خواهید باید داده ها را دریافت کرده و سپس داده را تغییر داده و آن را برگردانید. در واقع فیلترها توابعی برای تغییر داده ها می باشند. اما یک اکشن (Action)، برای افزودن یک امکان جدید به وردپرس به کار می رود. اکشن یا Action یک رویداد است که در نقاط مختلف اجرای هسته‌ وردپرس اجرا می شود. افزونه‌های وردپرس می‌توانند از اجرای این رویداد باخبر شده و عملیات مورد نظر خود را در این نقطه انجام دهند.

در فروشگاه هانت انواع قالب وردپرس ارزان در دسته بندی هایی همچون قالب وردپرس فروشگاهی، قالب وردپرس ورزشی، قالب وردپرس شرکتی، قالب وردپرس شرکتی، قالب وردپرس معماری، قالب وردپرس دکوراسسیون منزل و ده ها طرح دیگر موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *