قالب وردپرس چیست؟

خانه » قالب وردپرس چیست؟
قالب وردپرس

قالب وردپرس چیست؟

قالب وردپرس همان طرحی از سایت است که شما آن را در اینترنت مشاهده می نمایید. قالب وردپرس به صورت رایکان و پولی در دسترس مدیران وب سایت ها قرار گرفته است.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند و محبوب است که به صورت رایگان در اختیار همه قرار گرفته است. به شما توصیه می کنم برای آشنایی بیشتر با مقاله وردپرس چیست را به صورت کامل مطالعه نمایید.

وردپرس برای این که همه حتی کسانی که با کدنویسی هم آشنایی ندارند، بتوانند بدون پرداخت هزینه وب سایت خود را راه اندازی کنند معمولا سه قالب رایگان در اختیار آنها قرار می دهد. این قالب ها معمولا به نام سال ها نام گذاری شده اند. وردپرس سیستم مدیریت محتوای قدرتمندی بوده و امکانات باورنکردنی در اختیار مدیران سایت ها قرار داده است که یکی از آنها وجود کتابخانه های پوسته وردپرس همراه با قابلیت انتخاب و یا حتی پیش نمایش آنها است.

فرق قالب های رایگان و پولی وردپرس

چرا با این که قالب های وردپرس رایگان وجود دارد، بهتر از قالب های تجاری فروشگاه هانت استفاده کنیم؟ قالب های رایگان وردپرس به صورت بلاگی طراحی شده اند و طراحی در شان یک شرکت و یا کمپانی بزرگ ندارند. قالب های رایگان با کمترین امکانات در دسترس عموم قرار می گیرند. اکثر قالب‌های وردپرس رایگان فاقد پشتیبانی بوده و هنگام استفاده از آن‌ها هیچ سایتی در قبال آن‌ها به خدماتی ارائه نمی دهد. همانطور که قبلا هم به آن اشاره شده است قالب های رایگان وردپرس امکانات زیادی ندارند پس نمی توان گفت به خوبی قابلیت اختصاصی شدن را دارند. یکی دیگر از معایب قالب های وردپرس رایگان در برابر تجاری، بهینه نبودن وب سایت برای موتورهای جستجو است. در قالب های تجاری برای این که مدیران سایت ها بتوانند بدون وابستگی به طراح سایت تغییراتی در نمای وب سایت خود ایجاد کنند، از صفحه سازهایی همچون elementor و visual composser استفاده می کنند. تنظیمات قالب یکی دیگر از ویژگی های قالب های تجاری است که بیش از بیش کار مدیران وب سایت ها راحتر می کند.

برای خرید قالب وردپرس ارزان تجاری می توانید به فروشگاه هانت مراجعه کرده و با توجه به نوع فعالیت خود قالب وردپرس مد نظر خود را با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت همراه با جدیدترین متدهای روز سئو خریداری نمایید.

چگونه قالب وردپرس را عوض کنیم؟

لییت پوسته های وردپرس در منوی نمایش و زیر منوی آن پوسته ها قرار گرفته است. در این لیست اولین قالب از سمت راست قالب یا پوسته وردپرس فعال وب سایت می باشد. برای تغییر آن با پوسته های دیگر موجود تنها کافی است دکمه فعال پایین آن را انتخاب نمایید. در صورت نیاز به بارگذاری فایل پوسته وردپرس هم می توانید از طریق دکمه بارگذاری پوسه اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *