انواع سئو
نویسنده: بهزاد ازند

انواع سئو

سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه، سئو کلاه خاکستری و سئو منفی از انواع سئو هستند که در این مقاله به معرفی و مقایسه آنها پرداخته ایم.
همه ما به دنبال آن هستیم مقالات ما با کمترین هزینه و زمان در جایگاه اول موتور جستجو گوگل قرار بگیرد. در این مقاله با توجه به توضیحاتی که داده می شود باید تصمیم بگیرید کدام روش را برای رسیدن به هدف خود انتخاب کنید. موتور جستجوی گوگل برای رسیدن به هدف شما، پایدارترین روش را به وسیله ابزارهای خود مانند Google Webmaster، google analytics، google tag manager و… به شما معرفی کرده و از آن به نام سئو کلاه سفید یاد می کند.

سئو کلاه سیاه

سئوی کلاه سیاه قرار است شما را در کمترین زمان کلمات کلیدی شما را به صفحه اول گوگل برساند. اما گوگل برای این که بتواند بهترین نتایج را به کاربران نمایش بدهد باید حواسش به روشهایی که در گذشته آن را فریب می داد باشد. اگر روش سئو کلاه سیاه را انتخاب کرده اید می توانید از خود گوگل کمک بگیرد خود گوگل تمام روش های کلاه سیاه را معرفی کرده و به کاربران هشدار می دهد. Google الگوریتم رتبه بندی خود را تقریباً 500-600 بار در سال به روز می کند پس اگر هم از سئو کلاه سیاه استفاده کردید و نتایج خوبی بدست آوردید، این نتایج پایدار خواهد بود.

سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید ریسک به مراتب کمتری دارد و نتایج بدست آمده از آن ارزش و پایداری بیشتری دارد. شرکتهای معتبر SEO و بازاریابی محتوا مانند Moz و SEMRush از سئو کلاه سفید استفاده و بر آن تاکید دارند.

سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری جایی در وسط قرار گرفته چرا که این تاکتیک ها به طور خاص در دستورالعمل های Google مشخص نشده اند. شما باید در مورد این مسیر احتیاط کنید چرا که همیشه متدهای جدید نتیجه خوب و پایداری ندارند اما تا تست نکنید متوجه نخواهید شد!

هانت با تدریس سئو می تواند دید شما نسبت به این حوزه تغییر داده و مسسیر حرکت به جلو را به شما نمایش بدهد.

نظر گوگل در مورد کلاه ها

وب مسترهایی که انرژی خود را صرف سئو کلاه سفید می کنند و یک تجربه کاربری بهتری به کاربران ارائه می دهند می توانند نتایج بهتری از کسانی که وقت خود را در راه راه حل های فریبکارانه می‌گذارند بدست می آورند.

سئو داخلی و خارجی

سئو داخلی و سئو خارجی در نوع تلاش شما برای رساندن وب سایت خود به صفحه اول گوگل بستگی دارد.

سئو داخلی

سئو داخلی بر روی محتوای سایت تمرکز دارد. هدف آن اطمینان از این است که موتورهای جستجوگر و جستجوگرها به راحتی بتوانند مطالب سایت شما را پیدا کنند. سئو داخلی در درجه اول به گوگل و سپس به بازدید کنندگان کمک می كند تا تصمیم بگیرند آیا مطالب شما با جستجوی آنها مرتبط هستند یا خیر؟ کار بر روی برچسب های متا، عناوین، پاراگرافها، تصاویر، آدرس های اینترنتی و لینک های داخلی و خروجی جزئی از سئو داخلی هستند.

 سئو خارجی

سئو خارجی بر روی سیگنال های رتبه بندی خارجی مانند بک لینک ها و ذکر های آنلاین (بدون لینک) از شغل و یا وب سایت شما توجه دارد. با فرض اینکه محتوای شما به یک جستجوی جستجو مرتبط است، SEO خارج از صفحه بیشتر به Google کمک می کند تا جایگاه وب سایت شما را در نتایج پیدا کند. پیوند ورودی از یک وب سایت خارجی یا ذکر ناخواسته شرکت یا وب سایت خود در رسانه های اجتماعی، یک انجمن، سایت سؤال و پاسخ، یک فهرست آنلاین یا هر وب سایت خارجی دیگر از انواع سئو خارجی هستند.

به هر حال کلاه چه ربطی به سئو دارد؟

به نقل از ویکی پدیا، در دهه های 1920 تا 1940، در فیلم های غربی ساخته شده در ایالات متحده شخصیت هایی با کلاه سفید اغلب قهرمانان فیلم ها بودند و افراد با کلاه سیاه افرادی شرور بودند. این به معنای سمبل تضاد در خیر و شر بود.

هانت با ارائه خدمات سئو با استفاده از پایدارترین روشها و متدهای روز سئو بر روی کلمات کلیدی وب سایت شما برای رسیدن به صفحه اول گوگل کار می کند.

ما را از دیدگاه خود با خبر سازید