چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم؟

خانه » چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم؟
رپورتاژ آگهی مناسب

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم؟

رپورتاژ آگهی یکی از روش‌های باب شده برای رشد وب سایت در نتایج موتور جستجو است. اما کسانی که به دنبال رپورتاژ آگهی هستند برای ثبت رپورتاژ آگهی دچار اشتباهاتی می‌شوند که در این مقاله با آنها آشنا خواهید شد.

رپورتاژ آگهی چه تاثیری بر سئو دارد؟

رپورتاژ آگهی می‌تواند تاثیر بسیار زیاد و مثبتی بر سئوی سایت بگذارد. یکی از اصلی‌ترین مزایای رپورتاژ آگهی افزایش بازدید وب سایت است. البته این افزایش بازدید گذرا بوده و نسبت به تغییر جایگاه مقاله در وب سایتی که در آن رپورتاژ آگهی ثبت کرده‌اید کاهش یا افزایش پیدا می‌کند. یک تصور اشتباه این است که رپورتاژ آگهی همواره تاثیر مثبتی بر سئو دارد.

برای آموزش خصوصی سئو در جلسات تدریس خصوصی سئو  هانت شرکت کنید. در این جلسات به صورت عملی کار بر روی وب سایتهای خود شما انجام می‌شود و شما با تمام زوایای علم سئو آشنا خواهید شد. جلسات سئو در 5 جلسه 2 ساعته انجام می‌شود و تمام نیازهای شما برای ورود به بازارکار سئو آموزش داده خواهد شد

چه موقع رپوتاژ تاثیر مثبتی بر سئو دارد؟

رپورتاژ آگهی زمانی می‌تواند تاثیر مثبتی بر روی سئو سایت شما داشته باشد که آن را در یک وب سایت پربازدید منتشر کنیم. همچنین زمانی رپورتاژ آگهی می‌تواند تاثیر مثبتی داشته باشد که این رپورتاژ در دسته بندی منتشر شود که کاملا مرتبط با حوزه کاری شما باشد. البته متن رپورتاژ آگهی نیز بسیار مهم است که در فیلد به توضیح آن خواهیم پرداخت.

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم؟

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید برای بهینه‌سازی وب سایت خود انجام بدهید. اما متن رپورتاژ آگهی باید ویژگی‌های زیر داشته باشد:

  • متن آگهی باید حداقل 500 و حداکثر 1000 کلمه داشته باشد.
  • متن آگهی باید لینک هایی به صفحات اصلی (لندینگ پیج) شما داشته باشد.
  • در متن رپورتاژ اگهی سعی کنید به صورت خیلی گیرا و جذاب وب سایت، خدمات و یا محصولات خود را به کاربران معرفی کنید.
  • برای تاثیر بیشتر رپورتاژ آگهی بر کاربر در بین پاراگراف ها حتما از تصاویر با کیفیت و جذاب استفاده کنید.

برای دریافت پکیج های رپورتاژ آگهی و هزینه و مشاوره سئو می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید:

09912019071

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *