تاثیر رپورتاژ بر سئو

خانه » تاثیر رپورتاژ بر سئو
رپورتاژ خبری

تاثیر رپورتاژ بر سئو

رپورتاژ یکی از روش های تبلیغاتی است که از طریق انتشار مقاله در وب سایت های معروف انجام می گیرد. اما رپورتاژ آگهی چه تاثیری بر سئو دارد؟
پاسخ به این سوال کمی سخت است چرا که به یقین نمی توان گفت که انتشار رپورتاژ آگهی بر سئو وب سایت شما تاثیر خوب داشته است. اما برای تین که انتشار رپورتاژ تاثیر خوبی بر سئو وب سایت شما داشته باشد باید به نکاتی توجه کنید که در این مقاله به شما خواهم گفت.

مزایای رپورتاژ آگهی

  • احتمال دیده شدن محصولات و یا خدمات شما بالا می رود.
  • اعتبار وب سایت شما را بالا می برد. چرا که رپورتاژ وب سایت شما در یک سایت معروف و پربازدید منتشر شده است.
  • می تواند بر سئو سایت تاثیر مثبتی داشته باشد.

رپورتاژ اگهی چه تاثیری بر سئو دارد؟

موتور جستجوی گوگل با استفاده از هوش مصنوعیزو الگوریتم یادگیرنده زمانی که مشاهده می کند یک وب سایت پربازدید و مقبول از نظر خود در مورد وب سایت شما، محصولات و خدمات شما مقاله هایی را منتشر کرده است، دید مثبت تری نسبت به وب سایت شما خواهد داشت.

رپورتاژ آگهی: با یک تیر دو نشان بزنید!

اجازه بدهید با یک مثال شروع کنیم. فرض کنید شما صاحب یک برند لباس ورزشی هستید. دوست دارید مشتریان بالقوه به راحتی شما را در گوگل پیدا کنند، به وب‌سایت‌تان مراجعه کنند و در نهایت، از محصولات‌تان خرید نمایند. رپورتاژ آگهی به شما این امکان را می‌دهد که با یک محتوا، هم به اهداف سئوی خود برسید و هم استراتژی برندینگ را پیش ببرید.

رپورتاژ درواقع یک مطلب تبلیغاتی است که به شکل یک مقاله یا گزارش خبری در وب‌سایت‌های پربازدید و مرتبط با حوزه‌ی کاری شما منتشر می‌شود. این محتوا با رعایت اصول سئو نوشته شده و حاوی بک‌لینک به وب‌سایت شماست. بک‌لینک‌ها رای اعتمادهایی هستند که از سوی دیگر سایت‌ها به شما داده می‌شوند و گوگل به آن‌ها اهمیت زیادی می‌دهد. هرچه تعداد و کیفیت بک‌لینک‌های شما بیشتر باشد، جایگاه بالاتری را در نتایج جستجو کسب خواهید کرد.

چرا رپورتاژ، سئوی سایت شما را متحول می‌کند؟

حالا که با ماهیت رپورتاژ آگهی آشنا شدید، وقت آن است تا به تأثیر شگفت‌انگیز آن بر سئوی سایت‌تان بپردازیم. رپورتاژ با یک تیر چند نشان را برای شما می‌زند:

1. افزایش اعتبار (Authority) سایت

همانطور که گفتیم، بک‌لینک‌های باکیفیت که از طریق رپورتاژ به دست می‌آورید، اعتبار سایت شما را در نزد گوگل بالا می‌برند. تصور کنید وب‌سایت‌های معتبر و پربازدید به شما لینک می‌دهند؛ آن است که افراد سرشناس و قابل اعتماد، برند شما را به دیگران توصیه کنند.

2. بهبود رتبه کلمات کلیدی

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای سئو، رتبه کلمات کلیدی است. کلمات کلیدی همان عباراتی هستند که کاربران برای پیدا کردن محصولات یا خدمات مورد نظر خود در گوگل جستجو می‌کنند. رپورتاژ به شما این امکان را می‌دهد که کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان را به طور طبیعی در محتوای خود بگنجانید. با انتشار رپورتاژ در سایت‌های پربازدید، گوگل متوجه ارتباط وب‌سایت شما با آن کلمات کلیدی می‌شود و در نتیجه، رتبه‌ی شما را برای آن کلمات در نتایج جستجو ارتقا می‌دهد.

3. افزایش ترافیک ورودی (Organic Traffic)

با بهبود رتبه‌ی کلمات کلیدی و قرار گرفتن در جایگاه‌های بالاتر نتایج جستجو، طبیعتا ترافیک ورودی وب‌سایت شما نیز افزایش پیدا می‌کند. ترافیک ورودی همان تعداد افرادی است که به صورت ارگانیک (طبیعی) از طریق موتورهای جستجو وارد وب‌سایت شما می‌شوند. هرچه ترافیک ورودی شما بیشتر باشد، فرصت بیشتری برای جذب مشتریان بالقوه خواهید داشت.

نکات کلیدی در تهیه و انتشار رپورتاژ

برای اینکه رپورتاژ شما به بهترین نحو اثر خود را بگذارد، باید به نکات زیر توجه کنید:

  • انتخاب سایت مناسب: سایتی را برای انتشار رپورتاژ خود انتخاب کنید که در حوزه‌ی کاری شما فعال باشد و مخاطبان هدف شما را جذب کند.
  • تولید محتوای باکیفیت: محتوای رپورتاژ باید منحصر به فرد، informativo و جذاب باشد. از به کار بردن کلمات کلیدی به صورت غیرطبیعی خودداری کنید.
  • درج بک‌لینک‌های مرتبط: در محتوای رپورتاژ از بک‌لینک‌های مرتبط با موضوع آن استفاده کنید.
  • بهینه‌سازی تصاویر: تصاویر استفاده شده در رپورتاژ را بهینه کنید و از alt text مناسب استفاده کنید.
  • انجام سئو داخلی: اصول سئو داخلی را در محتوای رپورتاژ رعایت کنید.

رپورتاژ فراتر از سئو: برندسازی و اعتمادسازی

تاثیر رپورتاژ فراتر از سئو است. انتشار محتوای باکیفیت و مرتبط با حوزه‌ی کاری‌تان در سایت‌های پربازدید، به برندسازی و اعتمادسازی نزد مخاطبان نیز کمک می‌کند. با انتشار رپورتاژ، نام برند شما در معرض دید افراد بیشتری قرار می‌گیرد و آن‌ها متوجه می‌شوند که شما یک برند حرفه‌ای و قابل اعتماد هستید. رپورتاژ همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا تخصص و دانش خود را در حوزه‌ی کاری‌تان به اشتراک بگذارید و به عنوان یک مرجع شناخته شوید.

قیمت رپورتاژ آگهی

قیمت رپورتاژ آگهی به نسب قدرت سایت می تواند تغییر کند. در صفحه زیر می توانید با هزینه و پکیج هایی که وب سایت هانت برای شما مهیا کرده است، مشاهده نمایید.

رپورتاژ آگهی

برای مشاوره رایگان خرید رپورتاژ و بررسی تعداد مورد نیاز شما با  تیم ما تماس بگیرید.

تلفن تماس:

09912019071

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *