باز طراحی سایت

خانه » باز طراحی سایت
باز طراحی سایت

باز طراحی سایت

چرا به باز طراحی سایت نیاز داریم؟ آیا وب سایت ما برای کاربران موبایل آماده است؟ باز طراحی سایت براساس اصول سئو به چه معنی است؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

طبق آمار بدست آمده که نتایج آن در تصویر زیر مشخص است، حدود 58 درصد افرادی که در اینترنت به دنبال صفحات وب هستند با استفاده  از دستگاه های موبایل این کار را کرده اند. بنابراین اگر وب سایت شما ریسپانسیو (واکنشگرا) نیست و نیاز به باز طراحی سایت دارید.

کاربران موبایل در برابر کاربران دسکتاپ

برای این که یک وب سایتی داشته باشید از خدمات طراحی سایت ریسپانسیو هانت کمک بگیرید.

باز طراحی سایت براساس اصول سئو یکی از دیگر از نکاتی است که در هنگام باز طراحی سایت باید به آن توجه کنید. به وسیله سئو (SEO) وب سایت شما بیشتر در نتایج نمایش دیده می شود و شانس شما برای پیدا کردن مشتری از طریق وب سایت بیشتر خواهد شد. اما باز طراحی سایت براساس اصول سئو به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟ گوگل وب سایت هایی را بالاتر از بقیه در نتایج خود نشان می دهد که استانداردهای مورد قبول آن را رعایت کرده باشند. وجود هدینگ های H1 تا H6  در صفحات، طول متن و … را می توان جزئی از این استانداردها دانست. البته هیچ مرجع رسمی برای معرفی این استانداردها و تعداد آنها وجود نداشته و استانداردهای مطرح شده در اینترنت با تجربه بدست آمده اند.

یکی از دلایل باز طراحی سایت می تواند به خاطر سرعت پاسخگویی سایت به دستورات کاربر و یا لود شدن کند سایت باشد. هر چه سایت شما سریعتر باشد کاربران هم از سایت شما بیشتر راضی خواهند بود. یکی از دلایل کندی سایت ممکن است وجود ارورهای سمت سرو باشد که باید متخصصین سئو آن را بررسی کنند.

تجربه کاربری (UX)

یکی دیگر از دلایل باز طراحی سایت عدم رعایت تجربه کاربری (UX) در سایت می باشد. اما تجربه کاربری چیست؟ به صورت ساده به این معنی است که هیچ جای ابهامی در سایت شما وجود نداشته و کاربران به راحتی از طریق منوها و دکمه ها به خواسته خود برستند. منظور از تجربه کاربری هم آن تجربه و حسی است که کاربر در هنگام تعامل با بخش‌های مختلف از محصولات و سرویس‌های شما در وب سایت دارد.

در بخش های آموزش سئو و آموزش طراحی سایت بیشتر می توانید در مورد این حوزه ها که کاملا مکمل دیگر هستند، اطلاع کسب کنید.

برای این که وب سایت شما براساس اصول سئو طراحی شود با شماره های زیر تماس بگیرید.

09912019071

09386279922

هانت با طراحی سایت ریسپانسیو و خدمات سئو همراه شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *