چه لپ تاپی ارزش خرید بالا دارد

خانه » چه لپ تاپی ارزش خرید بالا دارد

یک لپ تاپ خوب و کارآمد چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ این سوالی است که در این مقاله به شما پاسخ آن را خواهیم داد. در این مقاله بهترین لپ تاپ های زیر 2 میلیون تومان را هم معرفی خواهیم کرد.

خرید یک کالای دیجیتال آن هم از دسته لپ تاپ ها در میان انبوهی از برندها و مدل ها کار نسبتاً وقت گیر و خسته کننده ای خواهد بود اگر به درستی راهنمایی و مشاوره در اختیار نداشته باشید! مدل های گوناگون با طیف های وسیعی از قابلیت ها و مشخصات در انتظار انتخاب آگاهانه بر مبنای بودجه شما هستند. ما در شهرسخت‌افزار به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین مدل را بر اساس بودجه خود انتخاب کنید.

در این مقاله ما پیشنهادات را بر اساس اولویت قیمت مرتب کرده ایم تا هر خریدار بتواند بر اساس میزان بودجه خود بهترین لپ تاپ ممکن را تهیه کند، دقت داشته باشید در بازار لپ تاپ نوسان قیمت بیشتر از بازار تبلت و اسمارت فون می باشد و دلیل آن نیز بیشتر به تنوع شرکت های ضمانت کننده باز می گردد اما ما سعی می کنیم قیمت معقول و میانگین هر مدل را برای شما ذکر کنیم و انتخاب نهایی گارانتی ها را به شما خواننده عزیز واگذار کنیم.

لپ تاپ Lenovo Ideapad 110


قیمت لپ تاپ Lenovo Ideapad 110 حدود 1,640,000 تومان با گارانتی متفرقه

مشخصات فنی لپ تاپ Lenovo Ideapad 110

  • پردازنده: Intel Core i3 6006U با سرعت 2.00 تا 2.20 گیگاهرتز
  • کارت گرافیک: مجتمع از نوع Intel HD Graphics 520
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ از نوع TFT و با وضوح 1366 در 768 پیکسل
  • حافظه رم: 4 گیگابایت از نوع DDR3
  • حافظه ذخیره‌سازی: 500 گیگابایت از نوع هارد دیسک با سرعت 5400 دور بر دقیقه

در کنار سری محصولات G، لنوو مدتی است که لپ‌تاپ های ارزان قیمت دیگری نیز در قالب سری محصولات Ideapad خود روانه بازار کرده است. Ideapad 110 در کنار قطعات سخت افزاری مناسب و قابل قبول برای فعالیت‌های ساده، قیمت تمام شده بسیار خوبی نیز دارد. پس اگر به دنبال یک لپ تاپ ارزان قیمت برای انجام کارهایی همچون حسابرسی، تماشای فیلم یا انجام پردازش های سبک هستید این لپ‌تاپ را برای شما مناسب می‌دانیم.

با نگاهی به قطعات سخت‌افزاری و قیمت این لپ‌تاپ به وضوح قابل مشاهده است که Ideapad 110 یک لپ‌تاپ با ارزش خرید بالاست و می‌تواند با صرف هزینه‌ای ناچیز، بسیاری از نیازهای کاربران را رفع نماید. با توجه به اینکه این محصول در دسته لپ‌تاپ های پایین رده قرار می‌گیرد استفاده از بدنه‌ای تمام پلاستیکی و همچنین صفحه نمایش براق در آن چندان دور از ذهن نیست. این لپ‌تاپ دارای طیف کاملی از پورت‌های ارتباطی همچون USB 3.0 و HDMI نیز است.

ارزش خرید بالا و قیمت مناسب از نقاط قوت این لپ تاپ است و از نقاط ضعف آن هم می توان کارت گرافیک مجتمع و صفحه نمایش براق و با زاویه دید محدود را نام برد.

لپ تاپ Lenovo IdeaPad 320


قیمت لپ تاپ Lenovo IdeaPad 320 حدود 1,900,000 تومان با گارانتی سازگار است.

مشخصات فنی Lenovo IdeaPad 320

  • پردازنده: Intel Core i3 7100U با سرعت 2.40 گیگاهرتز
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce 940M با دو گیگابایت حافظه اختصاصی
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ از نوع TFT و با وضوح 1366 در 768 پیکسل
  • حافظه رم: 4 گیگابایت از نوع DDR4
  • حافظه ذخیره‌سازی: 500 گبگابایت از نوع هارد دیسک با سرعت 5400 دور بر دقیقه

لنوو، کمپانی است که همیشه به دلیل تولید لپ‌تاپ های ارزان قیمت و با ارزش خرید بالا مورد توجه کاربران بوده است. این کمپانی مدتی است که لپ تاپ های جدیدی با نام‌ IdeaPad 320 را راهی بازار کرده است که در کنار ویژگی‌های مناسب از قطعات سخت‌افزاری قدرتمندی نیز برخوردار هستند و با قیمت مناسبی هم راهی بازار شده‌اند. در لیست بهترین لپ‌تاپ های پیشنهادی ماه‌های قبل به بررسی نسخه پیشین از این سری از لپ‌تاپ‌ ها یعنی IdeaPad 310 پرداختیم اما این بار قصد داریم نسخه ارتقا یافته از این لپ‌تاپ را به شما معرفی کنیم.

IdeaPad 320 می‌تواند برای کاربرانی که به یک لپ‌تاپ ارزان قیمت برای گوش کردن به موسیقی و یا گشت و گذار در اینترنت نیاز دارند بسیار مناسب باشد. از سویی دیگر استفاده از این لپ‌تاپ برای دفاتر و مراکز اداری بسیار عالی به نظر می‌رسد. با توجه به دسته‌ بندی این لپ‌تاپ های در رده محصولات پایین رده، استفاده از بدنه‌ای تمام پلاستیکی در آن چندان جای تعجب ندارد. اما با این وجود بازهم بدنه این لپ‌تاپ و سطوح کناری صفحه کلید و صفحه نمایش قابل اعتماد به نظر می‌رسند. حضور نسل جدید از حافظه‌های رم DDR4 در لپ‌تاپی با این قیمت جای تعجب دارد و یکی از مهمترین نقاط قوت این لپ‌تاپ محسوب می‌شود چرا که این حافظه‌ها می‌توانند عملکرد و سرعت لپ‌تاپ را به میزان قابل توجهی بهبود ببخشند. این لپ تاپ همچنین از پورت‌های ارتباطی متنوعی همچون USB 3.0 و HDMI بهره می‌برد.

نقاط قوت لپ تاپ Lenovo IdeaPad 320، ارزش خرید بالا و قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا در مقایسه با قیمت تمام شده و حافظه رم DDR4 است.

نقاط ضعف  Lenovo IdeaPad 320، صفحه نمایش براق و با زاویه دید محدود است.