طراحی سایت خارجی

خانه » طراحی سایت خارجی

هانت با تجربه بالا در طراحی سایت های خارجی با کیفیت و سئو شده می تواند هر وب سایتی با هر سناریویی را برای شما طراحی و پیاده سازی کند.

ویژگی سایت های خارجی طراحی شده توسط هانت

رعایت اصول کپی رایت

رعایت اصول کپی رایت یکی از اصلی ترین دغدغه های تیم هانت برای ارایه محصول نهایی به شماست. درج اطلاعات محل خریداری تصاویر و اطلاعات عکاس و یا مالک تصویر در صفحات مخصوص استاندارد و مورد تائید بین المللی و دریافت اجازه از کاربران برای استفاده از cookie تنها بخشی از کارهایی است که برای رعایت اصول کپی رایت در طراحی سیت خارجی انجام می گیرد.

طراحی قالب وردپرس اختصاصی

هانت بدون استفاده از قالب های آماده،  کار طراحی سایت شما را از صفر و با کمترین استفاده از افزونه های آماده و برنامه نویسی افزونه های اختصاصی به صورت یک پلتفرم کامل در اختیار شما قرار می دهد. یکی از مزایای طراحی قالب اختصاصی عدم استفاده از افزونه هایی است که در بلندمدت سایت را دچار مشکلات برگشت ناپذیری می کنند. استفاده از قالب وردپرس اختصاصی که تیم هانت آن را براساس جدیدترین ترفندها و اصول سئو برنامه نویسی کرده است مزایای زیر را دارد:

  • طراحی سایت با کمترین کد (کد نویسی بهینه یکی از فاکتورهای مهم سئو است)
  • بهینه سازی پایگاه داده
  • کاهش احتمال بروز خطا در بروزرسانی های دوره ای (تیم های دیگر طراحی سایت های خارجی را با قالب های آماده و با استفاده از صفحه سازهایی مانند المنتور و ویژوال کمپوزر انجام می دهند و برای پوشش نیارهای مشتری از تعداد بالایی از افزونه استفاده می کنند. در حالی که استفاده از افزونه های صفحه ساز که سئو وب سایت را تخریب می کنند و استفاده از افزونه های غیر استاندارد از خط قرمزهای تیم هانت می باشد.
  • طراحی سایت براساس اصول سئو ( ما از همان ابتدا به فکر آینده کسب و کار شما هستیم).

تحویل سورس وب سایت

وب سایتی کع تحویل می گیرید باید توسعه پذیر باشد.  برای این کار نیاز هست که سورس وب سایت کد نشده باشد و در اختیار شما قرار بگیرد.  وب سایت تحویلی به مشتریان بدون کد شدن در اختیار شما قرار می گیرد.

پنل اختصاصی تنظیمات هانت

تیم هانت با کمترین تعداد افزونه آماده و ببشترین تعداد افزونه بهینه و سبک که به صورت اختصاصی توسط تیم برنامه نویسی شده طراحی سایت بین المللی را انجام می دهد.

رعایت اصول واکنشگرایی وب سایت

یکی از اصولی که در طراحی سایت های خارجی مورد توجه قرار می گیرد رعایت اصول واکنش گرایی وب سایت است. براساس این اصل وب سایت در تمام رزولوشن های موجود تست و آماده استفاده می شود.

رعایت اصول UX

تجربه کاربری (User Experience) هنر بهبود تجربه کلی کاربران در هنگام تعامل با وب سایت به منظور دستیابی به هدف و ارائه رضایت مشتری مورد نیاز است. این رویه بر روی قالب بندی وب سایت و ساختاربندی تمام محتوا و اجزای آن به روشی مناسب تمرکز دارد تا تجربه کاربر را ساده کند.

طراحب جداب با توجه به شناخت مشتریان اروپایی

تیم هانت تا به جال 50 وب سایت خارجی شرکتی، فروشگاهی طراحی و برنامه نویسی کرده است. شناخت کامل مشتریان اروپایی این قدرت را به ما داده است که بتوانیم طراحی وب سایت را براساس سلیقه مشتریان خود ارائه دهیم.