طراحی سایت گردشگری

خانه » طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت گردشگری و یا طراحی وب سایت آژانس مسافرتی به صاحبان آژانس‌ مسافرتی و یا حتی علاقه‌مندان به سفر کمک می‌کند تا بتوانند علایق و یا تجربه‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. آژانس‌های مسافرتی می‌توانند قبل از سفر، با معرفی جاذبه‌های مقصد و یا یک برنامه سفر کامل، حس یک سفر آسوده را به مشتریان خود القا کنند.

طراحی سایت گردشگری به صورت حرفه‌ای یک راه‌حل عالی برای جذب گردشگران است چرا که امکانات کاملی برای طراحی تور دارد و به صورت اختصاصی برای آژانس های مسافرتی طراحی شده است.

بخش بهترین مقصدهای گردشگری

قسمتی با عنوان بهترین مقصدها بر روی صفحه اصلی در نطر گرفته شده است، که به آژانس‌های مسافرتی این فرصت را می‌دهد تا بهترین مقاصدی که آژانس مسافرتی بهتر می توانند در آنها به گردشگران خدمت رسانی کند، را معرفی کنند و یا از این قسمت برای نمایش پرطرفدارترین مقاصد گردشگری استفاده کنند.

بخش آخرین تورها

در این قسمت در یک لیست 3 عددی آخرین تورهای ایجاد شده در وب سایت نمایش داده می‌شود. این قسمت کاملا داینامیک بوده و مدیریت آسانی دارد که بعد از طراحی سایت به ادمین سایت، طرز ایجاد تور به طور کامل آموزش داده خواهد شد. این بخش دارای قسمتهایی برای توضیحات کاملی از تور، درج تصویر، قیمت تور، جدول قیمت هتل‌ها، دانلود فایل پکیج و تاریخ تور است.

بخش اخبار و مقالات گردشگری

طراحی سایت توسط هانت می‌تواند راه‌حلی عالی برای به اشتراک گذاشتن ایده‌های سفر شما باشد. در این بخش می‌توانید به انتشار مقالات آموزشی گردشگری، معرفی جاذبه‌های گردشگری و یا درج اخبار به روز گردشگری بپردازید. با این کار به گردشگران این حس القا خواهید کرد که با طراحی وب سایت آژانس مسافرتی علاوه بر کسب درآمد، به فکر افزایش اطلاعات عمومی گردشگران نیز هستید.
یکی از ویژگی‌های اصلی سایت طراحی شده، طراحی ریسپانسیو آن است. ریسپانسیو بودن به این معنا است که ظاهر وب سایت شما براساس اندازه صفحه نمایش دستگاه، تغییر می‌کند و به اصطلاح اسکرول افقی نمی‌گیرد. به این نکته نیز توجه نمایید که طبق آماری که به تازگی از طرف گوگل منتشر شده است بیش از 60 درصد جستجوها از طریق دستگاه‌های موبایل صورت گرفته و ریسپانسو بودن طراحی سایت گردشگری به امری ضروری تبدیل شده است.

طراحی وب سایت آژانس مسافرتی از نوع هانت، تمام نیازهای یک آژانس مسافرتی را برای معرفی خدمات به مشتریان، برطرف نموده است. هانت با بررسی نیازهای هر شغل و حرفه‌ای وب سایتی بهینه‌سازی شده، حرفه‌ای اما ارزان طراحی می‌کند.

امکانات سایت آژانس مسافرتی

  • طراحی کاملا ریسپانسیو، مدیریت آسان و بهینه سازی شده برای وب سایت های گردشگری
  • طراحی سایت براساس اصول سئو
  • امکان ایجاد و مدیریت تور
  • امکان ایجاد و مدیریت اخبار و مقالات
  • مدیریت فایل های دانلودی
  • ایجاد و ویرایش جدول
  • مدیریت دیدگاه ها
  • پشتیبانی سه ماهه رایگان (شامل طراحی مجدد قالب و تولید محتوا نمی شود)
  • سئو سایت گردشگری با جدیدترین متدها

برای اطلاع از هزینه و مشاروه از طریق تلگرام اقدام کنید . یا با شماره های زیر تماس بگیرید:

09912019071

09386279922